گپی کوتاه با بازیگری که عشق فوتبال و والیبال است.

فاطمه پاقلعه‌نژاد:سیدجواد هاشمی را بدون شک خیلی از مردم با فیلم هایی که با موضوع جنگ و جبهه بازی می کند می شناسند. به همین دلیل هم هست که برای بیشتر مردم این سوال پیش آمده که او در زمان حضور تیم ملی والیبال در رقابت های لیگ جهانی در بین تماشاگران چه کار می کند و به چه دلیلی میکروفون به دست می گیرد و هواداران را برای تشویق کردن تهییج می کند. چند وقت پیش فرصتی شد تا در محفلی سینمایی این سوال را از سیدجواد هاشمی بپرسیم و البته گپی کوتاه با او درباره والیبال بزنیم. نکته اینجاست که هاشمی می گوید به والیبال تعصب ویژه ای دارد.

*بخاطر همین تعصب است که برای والیبال ها می آیید؟

-تعصبم فقط برای والیبال نیست. بلکه به فوتبال ملی هم تعصب دارم به ویژه مقابل تیم های عربی.به اینکه پرچم کشورم همیشه سرافراز باشد تعصب دارم.

*در دیدارهای والیبال یکی از انتقاداتی که نسبت به شما مطرح بود این بود که شما در سالن موقع سرویس زنی ایران همه را به سکوت دعوت می کردید و موقع سرویس زنی حریف از همه می خواستید شلوغ کنند.

-این امتیاز میربانی ماست. به نظرم وقتی ما میزبان هستیم تماشاگران باید 30 درصد به تیم کمک کنند. یعنی از هر 10 امتیاز 3 امتیاز. این کمکی است که از ما برمی آید. سر و صدای زیاد ما روی تصمیمات داور در بازی مقابل آرژانتین تاثیرگذار بود و برخی امتیازات را به نفع ما رقم زد. ما فقط از امکانات خودمان استفاده می کنیم.

*اولین بار چه کسی به شما پیشنهاد داد که به ورزشگاه بیایید و چنین شور حماسی ای را ایجاد کنید؟

-به هر حال من با ورزش بیگانه نیستم. عضو تیم والیبال هنرمندان هستم و آقای داورزنی رفیق من است.

*برای فوتبال چطور؟

-در بازی تیم های ایرانی مثل استقلال و پرسپولیس مقابل خارجی ها بسیار حرص میخورم.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =