۰ نفر
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۹

به مناسبت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامیان از آزادگان شاغل و بازنشسته برق لرستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس فریدون خودنیا مدیر عامل شرکت ضمن ابراز خرسندی و خوش آمدگویی به کلیه آزادگان عزیز و مدعوین محترم یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و بیان نمود: عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون رشادت ها و جانفشانی های کلیه ایثارگران عزیز می باشد.

این مراسم که با حضور آزادگان شرکت توزیع اعم از شاغل و بازنشسته، مدیر کل محترم بنیادشهید و امور ایثارگران استان حاج مراد روشنی، آقای قربانی مشاور استاندار در امورایثارگران، آقای سلیمانی معاونت منابع انسانی شرکت و مدیر امورایثارگران، معاونین و مدیران شرکت برگزار گردید، ادای دینی بود به آزادگان عزیز برق لرستان که این بار هم به مثابه سنوات گذشته قدردان صبر و پایداری آنها در ایام اسارت و دوری از وطن و تحمل مصائب طاقت فرسای آنان باشیم.

مدیر عامل برق لرستان اظهارداشت: حکومت اسلامی و مردم شریف ایران همواره مدیون رشادت ها و از خودگذشتگی و جانفشانی های ایثارگران بوده که این عزیزان در معنای واقعی کلمه عزت و اقتدار و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را برجهانیان تحکیم و تثبیت نمودند.

مهندس خودنیا گفت: ما دفاع از خون شهداء را ملکه ذهن خود کرده ایم و شهداء و آزادگان و جانبازان با حضور در خطوط مقدم جبهه و جنگ علاوه براینکه مرگ را به سخره گرفتند درسهای زیادی به ما آموختند تا هیچگاه آنها را از یاد نبریم و آگاه باشیم در کشوری زندگی می کنیم که قدمگاه شهداست و نقطه نقطه آن بوی خون شهید و شهادت می دهد.

وی ابراز داشت: ما باید پیام رسان شهداء به نسل های بعدی باشیم تا بدانند که کشور ایران اسلامی در برهه حساسی از زمان با اهدای خون عزیزان خود نمادی از استقامت، پایداری، عزت و کرامت را در مقابل کلیه ایادی کفر به نمایش گذاشتند و در این عرصه سربلند گشته و راه شهیدان را به آیندگان تقدیم می نماییم.

مهندس خودنیا با بیان اینکه شرکت توزیع برق لرستان طی یکسال گذشته نه تنها کلیه دستورالعملهای وزارت نیرو و شرکت توانیر را در خصوص ایثارگران اجرایی نموده بلکه علاوه بر آن اقدامات موثری در زمینه های مالی و فرهنگی به انجام رسانده است، اظهار داشتند: ما مفتخریم که یک سوم نیروهای رسمی شرکت از خانواده ایثارگران هستند که به منظور تجلیل از آنها حتی پا را از بخشنامه ها و آیین نامه ها فراتر گذاشته و فعالیت های بیشتری را در جهت تقدیراز این عزیزان به منصه ظهور رسانده ایم زیرا اعتقاد داریم تمامی اقدامات ماجهت تکریم خانواده ایثارگران در مقابل رشادت های آنان بسیار ناچیز است چون آنها با خدا معامله کرده اند.

در ادامه روشنی مدیر کل بنیاد شهید امورایثارگران استان و آقای قربانی مشاوراستانداردر امور ایثارگران مطالب مبسوطی را در رابطه با آزادگان و جایگاه و مقام آنان در حکومت اسلامی عنوان نموده و از شرکت توزیع بخاطر پیشرو بودن در تجلیل از ایثارگران نهایت تقدیر و تشکر خود را ابراز داشتند.

گفتنی ست: در ادامه این مراسم مقرر گردید که آزادگان عزیز انتظارات و پیشنهادات خود را جهت تکریم بیشتر ارائه نمایند که این مهم نیز صورت پذیرفت و نظرات و درخواست های آنها ثبت و در اختیار مدیر امور ایثارگران شرکت جهت بررسی و پیگیری قرار گرفت.

سلیمانی معاونت منابع انسانی و مدیر امور ایثارگران شرکت برق نیز ضمن ارائه گزارش مختصری از اجرای دستورالعملها و بخشنامه در راستای تکریم و تجلیل از ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سال 95 اجرایی گردیده بود ارزش و جایگاه آزادگان را بسیار فراتر از آنچه که در ذهن ما خطور می کند عنوان کرد.

وی گفت: در جامعه ای که رهبرش جانباز و از خانواده ایثارگران باشد تکلیف بر ایثارگران روشن و مبرهن است و باید سعی نمود که فرهنگ ایثارگرای در جامعه تعمیم یابد.

مرادسلیمانی مدیر امور ایثارگران گفت اقداماتی که برای ایثارگران و خانواده های آنان طی یکسال اخیر صورت گرفته بشرح ذیل می باشد:

1- اجرای دقیق دستورالعملهای تجلیل از ایثارگران

2- اعزام همکاران ایثارگر و بسیجی به مناطق جنگی جنوب در قالب کاروان راهیان نور

3- اعزام جانبازان بالای 25 درصد به مشهد مقدس

4- نشست مدیر عامل با خانواده های شهداء و تجلیل از آنها با اهدای هدیه و لوح به مناسبت روز شهید در 22 اسفندماه 95 با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

5- نشست مدیر عامل با آزادگان و اهدای لوح تقدیر و هدایا به آنها با حضور مدیر کل بنیاد شهیدو امورایثارگران استان

6- برقدار نمودن گلزار شهدای سراسر استان و روشنایی معابر آنان به ارزش 460 میلیون تومان تامین

7- تامین روشنایی روستای سراب یاس به ارزش 60 میلیون تومان

8- اعزام خواهران بسیجی به اردوی زیارتی قم

9- اعزام چهل نفر از برادران ایثارگر به اردوی زیارتی قم

10- -مجموع هزینه های انجام شده برای ایثارگران و آزادگان در سال 95 یک میلیاردو 460 میلیون تومان

همچنین وی  در پایان اضهار داشت: از مجموعه 336 نفر از پرسنل رسمی شرکت 126 نفر یعنی حدودأیک سوم آنها جزء خانواده ایثارگران هستند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =