نطق دفاعی یک نماینده مجلس از وزیر نفت: زنگنه مکتب اعتماد به نفس ایرانی را ساخت

شهاب نادری نماینده پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی و روانسر در استان کرمانشاه از تریبون مجلس به عنوان موافق بیژن نامدار زنگنه، وزیر پیشنهادی نفت دولت دوازدهم توضیحاتی مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین نادری با تاکید بر اینکه از یک شخص دفاع نمی کنم بلکه از یک مکتب دفاع می کنم گفت:« دفاع از زنگنه، دفاع از کارآمدی است. آقای زنگنه مکتبی به نام مکتب اعتماد به نفس ایرانی را بنا نهاد.»

در ادامه اهم توضیحات این نماینده مجلس در دفاع از بیژن زنگنه، وزیر پیشنهادی نفت دولت دوازدهم در ادامه آمده است:

*دکتر زنگنه و دکتر ظریف عقده گشایی ملی را رقم زدند. دکتر زنگنه مکتب اعتماد به نفس ملی را بنیان گذاشت که ایران را از تحقیر به افتخار رساند و از محدودیت تولید به صادرات گسترده رساند.

*آقای خادمی مجلس را متهم به رانت‌خواری کردی که من رد می‌کنم، شایسته نیست اختلافات شخصی و بی‌کار شدن در حفاری شمال را به مجلس بیاورید. من از وزیری دفاع می‌کنم که در دوران جنگ و سازندگی زندگی خود را وقف کشور کرد.

*شیخ الوزرا در ۲۶ سال وزارت خود اقدامات شایسته‌ای در وزارت‌های جهادسازندگی، نیرو و نفت داشته است. آقای ابطحی منظور شما از عمال سفارت آمریکا کیست؟ 

*اخیرا با دیپلماسی موفقش نگذاشت امریکا و عربستان سهم ایران را در اوپک کم کنند، این اقدامات عمال آمریکاست؟ آیا این توهین نیست؟

*عملکرد وزارت نفت در دوره یازدهم طوری بود که ما تغییر را لمس کردیم و تعجب جهان را برانگیخت که قابل تشکر است.

*تجهیزات صنعت نفت در داخل تولید می‌شود. در کل 87 درصد از برنامه های وزیر نفت با برنامه‌های بالادستی هماهنگ است در پایان از نمایندگان می‌خواهم باتوجه به اینکه ایشان در دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبری هم وزیر بوده به او رای اعتماد بدهید. 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =