رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری در شرایطی برگزار می‌شود که گزارش این مسابقات را گزارشگران غیر تخصصی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک بار دیگر استفاده از گزارشگر غیر تخصصی در لیگ وزنه برداری و یک بار دیگر عدم آگاهی فردی که شاید تا به حال رقابت های وزنه برداری را گزارش نکرده باشد.بدون شک ایرادی به او وارد نیست و ایراد اصلی را باید به مدیران شبکه گرفت که در شرایطی که هستند افرادی که توانایی بالایی برای گزارش کردن مسابقات وزنه برداری دارند اما از آنها استفاده نمی شود.

جالب اینجاست گزارشگری که مسابقات لیگ را گزارش کرد مسابقات موتورسواری،ورزشهای رزمی، کرلینگ و ... را هم گزارش می کند.اما اوج شاهکار به زمانی می رسد که وزنه بردار،وزنه را روی سینه کشیده و حرکت قیچی را انجام می دهد اما گزارشگر که واژه ای برای این حرکت پیدا نمی کند از کلمه"ضربدر" برای گزارش کردن این صحنه استفاده می کند!

ظاهرا و بر اساس توافقات انجام شده فردی که در شبکه ورزش گزارش کند دیگر اجازه این را ندارد که در شبکه سوم سیما روی آنتن برود.این در حالی است که همیشه وزنه برداری گزارشگرهای خوبی داشته است.گزارشگرانی که هر چه نداشته باشند،حداقل وزنه برداری را به خوبی می شناسند و می دانند که باید به جای حرکت قیچی از واژه ضربدر استفاده نکنند!

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =