مهر نوشت: مشاور فرماندهی کل قوا و وزیر سابق دفاع گفت: در مدت طول خدمتم به عنوان سرباز نظام اسلامی تمام تلاشم پیاده‌سازی تدابیر و منویات مقام معظم رهبری بوده است.

مراسم تجلیل از خدمات سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حضور مدیران ارشد سازمان عقیدتی سیاسی برگزار شد.

وزیر سابق دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضور در وزارت دفاع به عنوان وزیر برایم بسیار پربرکت بود، گفت: همراه ‌داشتن همکاران همدل، هفکر و مخلص بزرگترین افتخار بود و تا جایی که توان داشتیم در جهت ‌ارتقای صنعت دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه جایگاه وزارت دفاع در ذهن رهبر معظم انقلاب و جامعه امروز بسیار رفیع و عزیز است و دشمنان از این جایگاه هراسناک هستند، تاکید کرد: عنصر قدرت‌آفرین برای نیروهای مسلح امروز در مجموعه صنایع دفاعی قرار دارد به همین دلیل وزارت دفاع‌ بسیار مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.

همه‌پرسی در کردستان عراق بر پایه سیاست‌های آمریکاست

همچنین دفاع پرس نوشت؛

سردار سرتیپ سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح  با اشاره به سفر عالی‌ترین مقام نظامی کشورمان به ترکیه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تاکنون ثابت کرده است که به شدت با عوامل تروریسم و حامیان آن‌ها در منطقه مخالف است و با آنها مقابله می‌کند، که این سفر نیز در همین راستا صورت گرفت.

سردار جزایری در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی تغییر رویکرد ترکیه نسبت به مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه و فاصله گرفتن از مواضع گذشته، گفت: بدون تردید موفقیت‌هایی که دولت سوریه و عراق در مقابله با تروریسم داشتند و پیروزی‌هایی که این دو کشور در جنگ‌های نیابتی به دست آوردند، در شنیده شدن بهتر پیام‌های صلح جویانه جمهوری اسلامی ایران موثر واقع شده است و به تعبیر دیگر بعضی از کشورهای منطقه متوجه شدند که از طریق اقدامات تروریستی و همکاری با آمریکایی‌ها در زمینه بسط ترویسم در منطقه، منافع کوچکی برای آن‌ها حاصل نخواهد شد.

وی در خصوص توافقات انجام شده در حوزه امنیت مرزهای مشترک ایران و ترکیه تصریح کرد: به طور کلی بین ما و ترکیه و برخی دیگر از کشورهای منطقه مسائل و موضوعات مرزی وجود دارد و تلاش می‌شود با اینگونه مراودات، امنیت مرزها افزایش و ارتقا پیدا کند. متاسفانه ترددهای تروریست‌ها از مناطق مرزی صورت می‌گیرد که باید تلاش کرد تا با همکاری کشورها این رفت و آمدهای تروریست‌ها کاهش و جلوی آن گرفته شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح درباره مقابله ایران با گروه‌های تروریستی گفت: بدون تردید ما مخالف حضور گروه‌های تروریستی در سایر کشورها و مناطق مرزی هستیم و همچون گذشته با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص برگزاری همه پرسی کردستان عراق و تاثیر آن بر کشورهای منطقه عنوان کرد: ما این همه پرسی را حرکتی در راستای سیاست‌های کلان آمریکا مبتنی بر تجزیه کشورهای منطقه می‌دانیم و بدون تردید با آن مخالف هستیم.

برخی خواص همراه امام تبدیل به جبهه منحرف انقلاب بعد از ارتحال ایشان شدند

تسنیم نوشت؛

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج با بیان این که جریان خواص و عوام در پیروزی انقلاب اسلامی نیز مصداق پیدا کرد، خاطرنشان کرد: بسیاری مدعی بودند حتی بعضی‌ها مقابل امام ایستادند، کسی را داشتیم که رساله عملیه داشت، مقلد داشت اما مقابل امام تا آنجایی که حکم قتل و ترور امام را صادر کردند، ایستادند.

سردار غیب پرور افزود: در مقابل، خواص نابی که همراه امام بودند، انقلاب را حفظ کردند که رگه‌های غلیظی در مردم وجود داشت، این رگه‌های غلیظ، ولایتمدار و امام دوست، شدند همان کسانی که جنگ را اداره کردند، خاص بودن حتمأ ملازم رهبر الهی بودن و چشم در چشم دیدن او نیست، بچه‌های مظلوم دوران دفاع مقدس که همین چند روز پیش بعد از 30 و خرده‌ای سال تشییع شدند، خدا هر از چندی یکی از این ها را مقابل چشم ما قرار می‌دهد که حجت باشند در مقابل چشم ما، استخوان این بچه‌ها را ببینیم.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: برخی خواص همراه امام تبدیل به جبهه منحرف انقلاب بعد از ارتحال ایشان شدند و به نوعی به صورت مستقیم مقابل ایشان قرار گرفتند.

سردار غیب‌پرور افزود: در فتنه سال 88 بعضی از خواص انقلاب را تا مذبح بردند و به مرحله‌ای رساندند که چیزی از انقلاب نماند، اما در مقابل عده‌ای پیام امام و رهبر را فهمیدند، با بصیرت خود انقلاب را کمک کردند.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700261

برچسب‌ها