کارگاه آموزشی نویسندگی حوزه دفاع مقدس در کردستان برگزار می شود

کارگاه آموزشی نویسندگی حوزه دفاع مقدس کردستان اواخر آذرماه سال جاری با حضور نویسندگان کردستان به همت ستاد کنگره 5400 شهید استان در شهرستان سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، کارگاه آموزشی نویسندگی حوزه دفاع مقدس کردستان اواخر آذرماه سال جاری با حضور نویسندگان و اهالی قلم کردستان به همت ستاد کنگره 5400 شهید استان در شهرستان سنندج برگزار می شود.

جلسه هماهنگی برگزاری کارگاه نویسندگی با حضور رییس ستاد کنگره 5400 شهید کردستان، مدیر مرکز حفظ آثار سپاه بیت المقدس، مسئولین اداره کل ارشاد و فرهنگ، مسئولین کتابخانه عمومی و مسئولین دانشگاه های آزاد، پیام نور، کردستان فنی حرفه ای و مسئول بسیج علمی پژوهشی در دانشگاه کردستان برگزار شد.

با توجه به برگزاری این کارگاه آموزشی، نهضت نویسندگی در حوزه دفاع مقدس کردستان آغاز می شود و با توجه به ظرفیت و استعداد استان کردستان، منابع و کتب فاخری در این زمینه گردآوری خواهد شد.

ابراهیم حسینی رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان پرداختن به حوزه دفاع مقدس را الزامی دانست و عنوان کرد: علی رغم که چند سالی است کارهای خوبی در این زمینه صورت پذیرفته است، اما این حجم از کار در مقایسه با شرایط و ظرفیت استان بسیار کم است و ما می توانیم از ظرفیت بالای استان در زمینه دفاع مقدس بهره خوبی ببریم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =