برندگان جایزه مصطفی(ص) ضمن سخنرانی در دانشگاه صنعتی شریف، از آزمایشگاه 5G همراه اول بازدید کردند.

بازدید برندگان جایزه مصطفی(ص) از آزمایشگاه 5G همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه سخنراني برندگان جايزه مصطفي(ص)، امروز دوشنبه ١٣ آذرماه در دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد و برندگان اين جايزه «پروفسور سامي ارول گلنبه» و «پروفسور محمدامين شكراللهي»، در خصوص فعاليت ها و دستاوردهای خود سخنراني كردند. اين نشست با حضور دكتر حمیدرضا نيكوفر قائم مقام مديرعامل همراه اول، دكتر محمدرضا موحدي معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه شريف و جمعی از اساتيد و دانشجویان این دانشگاه، برگزار شد.

قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم با بیان اینکه همراه اول در راستاي مسؤوليت اجتماعي و حمايت از فناوري نوين، حامي اين جايزه شده است، گفت:‌ باعث افتخار است كه دو برنده امسال جايزه مصطفي(ص)، در حوزه ICT فعاليت مي كنند.

نیکوفر ادامه داد: رويكرد همراه اول، حركت سريع به سمت توسعه فناوري هاي نوين است و به عنوان يك راهبرد، به دنبال توسعه همكاري هاي علمي و پژوهشي خود در حوزه ICT هستيم و اميدواريم با حمايت همراه اول و دانشگاه هاي طراز اول كشور، بتوانيم به موازات همکاری مان با دانشگاه صنعتی شریف، فعاليت هاي علمي در حوزه 5Gو مجازي سازي را تقويت كنيم. در اين راه نيازمند ارتباط و همكاري با مراكز پژوهشي بين المللي و دانشمندان آنها هستيم.

در پایان این مراسم، برندگان جايزه از موزه، آزمايشگاه 5G همراه اول و مركز ديتاي دانشگاه صنعتي شريف بازديد كردند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733915

برچسب‌ها