اعطای گواهی‌نامه پایان دوره به ٦٠ هنرجوی تئاتر در زنجان

٦٠ هنرجوی تئاتر، عصر دیروز با حضور در اختتامیه سومین رپرتوار کار اولی‌های دوره آموزشی انجمن نمایش زنجان، موفق به اخذ گواهینامه پایان دوره شده و به خانواده تئاتر زنجان اضافه شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، سومین رپرتوار کار اولی‌های دوره آموزشی انجمن نمایش زنجان، در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان به کار خود پایان داد.

در این برنامه ، پس از پخش فیلم نمایش "دکلره"، بیانیه و آراء توسط جلال نوری و مشهود ابراهیم‌خانی، داوران سومین رپرتوار کار اولی‌های دوره آموزشی انجمن نمایش زنجان قرائت شده و گواهینامه پایان دوره به هنرجویان اعطا شد.

در این مراسم حسین نجفی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان و امیر سهامی، نماینده هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان سخنرانی کردند.

١٢ نمایش در روزهای سوم و چهارم آذر ماه به روی صحنه رفتند که توسط جلال نوری، مشهود ابراهیم‌خانی و حسن اسدی داوری و ارزیابی شدند.

گفتنی است سومین دوره کلاس‌های آموزشی با حضور محمدولی فروتن، اصغر شعبانی و حسین نجفی به عنوان مدرس کلاس‌های ترم تابستان و پاییز برگزار شده بود که دیروز آیین اختتامیه آن برگزار شده و با استقبال پیشکسوتان و هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر در زنجان مواجه شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =