مایکل داگلاس در اقدامی عجیب پیشاپیش هر گونه ادعای آزار و سوءاستفاده جنسی علیه خود را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مایکل داگلاس ستاره سینمای هالیوود و فرزند کرک داگلاس مدعی است که نشریه هالیوودریپورتر به دنبال انتشار گزارشی است که در آن مایکل داگلاس متهم به آزار جنسی می‌شود.  

او پیش از انتشار این گزارش اعلام کرد که تمام ادعاهایی که در این گزارش مطرح خواهد شد، نادرست و جعلی است. به گفته داگلاس زنی که او را متهم به آزار جنسی و رفتار نامناسب کرده است، سه دهه پیش از این در کمپانی او مشغول به کار بود.

بازیگر «وال‌ استریت» درباره هویت زن مذکور چیزی به زبان نیاورد اما اعلام کرد که او را به دلیل عملکرد نامناسب حدود سه دهه پیش از کمپانی خود کنار گذاشته است.

نشریه هالیوودریپورتر نیز حاضر به تایید یا رد وجود چنین گزارشی درباره مایکل داگلاس نشد.

داگلاس امیدوار است که با سخن گفتن درباره این موضوع پیش از انتشار آن، تاثیر مخرب آن را بر شهرت و زندگی خود کاهش دهد. او در این باره گفت:‌ «می‌توانستم منتظر بمانم تا داستان منتشر شود که بدون شک بی‌درنگ به تمام رسانه‌ها راه پیدا می‌کرد. آن‌گاه من باید در جایگاه متهم از خودم دفاع می‌کردم یا به جای آن می‌توانستم اندکی پیش از انتشار داستان به مردم توضیحاتی ارائه کنم.»

بازیگر کهنه‌کار سینمای هالیوود تایید می‌کند که گاهی برای ارتباط با اطرافیانش از الفاظ نامناسبی استفاده می‌کند. او در این باره گفت: «متاسفم اگر با این سخنان دوستانم را آزردم. اما این داستان واقعا مخرب است و می‌تواند تاثیر بسیار عظیمی بر زندگی و کار من بگذارد.»

منبع: سی‌ان‌ان/ ۱۱ ژانویه

57241

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =