توسعه گردشگری و صنایع در روستاها مهمترین رویکرد دولت در توسعه روستاها می باشد

به همت بخشداری سرخ رود و طی مراسمی از زحمات و خدمات 45 دهیار بخش سرخ رود و شهردار این شهر تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازمحمودآباد،طی مراسمی به همت بخشداری سرخ رود که با حضور علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و هاشمی بخشدار سرخ رود و مدیران ادارات و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش سرخ رود در مجتمع خدمات رفاهی وزارت ارشاد در چاکسر سرخ رود برگزار شد از تلاشهای دهیاران این بخش تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این مراسم گفت : دهیاران باید برای ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک و زودبازده در روستاها تلاش کنند و احداث این نوع کارگاه ها مهمترین راه برون رفت از مشکلات کمبود اشتغال در کشور است.
وی افزود: ایجاد درآمدهای پایدار و جذب سرمایه گذاران خارجی باعث پیشرفت روستاها می شود و دهیاران باید با این هدف برای پیشرفت روستاها و پرهیز از مهاجرت روستائیان به شهر تلاش کنند.
یوسف پور با اشاره به تربیت مدیران توانمند از روستاها، گفت: استفاده از ظرفیت های حداکثری جوانان بومی در دهیاری ها موجب دلگرمی دولت و مردم و ایجاد امید در جامعه می شود.
وی خاطر نشان کرد :. زیرساخت ها برای اشتغال زایی روستاییان فراهم است اما نیاز به یک برنامه جامع و منسجم در ساخت کارگاه های زودبازده و صنایع تولیدی دیده می شود و نیاز است در این حوزه دهیاری ها جوان گرایی شود.
فرماندار محمودآباد عنوان کرد: همه تلاش دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت های روستاها برای اعتلا و پیشرفت منطقه است و توسعه گردشگری و صنایع تولیدی را می توان مهمترین اهداف دولت برای اشتغالزایی روستاییان اشاره کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: دهیاران می توانند بهترین رسانه برای اطلاع رسانی از اقدامات و دستاوردهای دولت به مردم باشند ، گرچه در دولت تدبیر و امید نتوانستیم اقدامات دولت را به شکل مطلوب در روستاها اعلام شود اما دهیاران باید در این راه اقدامات کافی را صورت دهند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =