مالک باشگاه استقلال اهواز با بیان این‌که پیش‌نویس واگذاری موقت تیم نوشته شد، گفت: تا یکی دو روز آینده نیز قرارداد اصلی منعقد می‌شود.

ارسطو جهانداری در خصوص واگذاری موقت امتیاز استقلال اهواز در لیگ دو به بخش خصوصی، اظهارکرد: یک اسپانسر خواهان تیم بود و در نهایت پس از صحبت‌هایی که داشتیم، شب گذشته (شنبه) پیش‌نویس واگذاری موقت استقلال به مدت دو سال نوشته شد.
وی با بیان این‌که واگذاری کامل امتیاز تیم منوط به موفقیت در پایان سال اول است، گفت: کسی که قرار است امتیاز تیم به او واگذار شود، اهوازی است و قرار شد که کار را هم تا دیر نشده است، زودتر شروع کند.
مالک باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که گویا هیبدی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اهواز نیز متقاضی خرید این امتیار بود؟ عنوان کرد: او کسی را معرفی کرده بود ولی آن آقایان دیگر پا پیش نگذاشتند.
وی بیان کرد: نام اسپانسر جدید نیز در صورت قطعی شدن، به زودی اعلام خواهد شد. به هر حال من احساس کردم که او می‌تواند کار را انجام دهد و اکنون نیز تمام اختیارات تیم‌های استقلال اهواز به این شخص داده شده است.
جهانداری عنوان کرد: همچنین خود من پرداخت تمام هزینه‌ها و بدهی‌های قبلی باشگاه را که بسیار زیاد و در حد چندین میلیارد تومان است، تقبل کرده‌ام.
مالک باشگاه استقلال با بیان این‌که طی یکی دو روز آینده نیز قرارداد اصلی واگذاری منعقد می‌شود، گفت: امیدواریم این آقایان که گفته‌اند می‌توانیم مشکلات تیم را رفع کنیم، کمک کنند و ان‌شاءالله که استقلال در لیگ دو نتیجه بگیرد. همچنین قرار شد اگر تا شش ماه دیگر این اسپانسر تمایل به خریداری کامل تیم داشت، با در نظر گرفتن مسایل مالی در این خصوص صحبت کنیم.
وی در پایان عنوان کرد: ما زندگی‌مان را برای این تیم بدون این‌که منافعی برای ما داشته باشد، گذاشتیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =