عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: آقای روحانی به مشی و گفتمان اعتدال باور دارد و صدای همه کسانی که در حمایت از او به صحنه آمدند را شنیده است.

محمود واعظی در گفتگو با خبرآنلاین درباره سهم خواهی برخی جریانات سیاسی که می گویند از رئیس جمهور حمایت کردند و صدای 24 میلیون نفری که اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات از آنها دعوت کردند باید در کابینه دوازدهم شنیده شود، گفت: در انتخابات فقط یک ستاد در حمایت از آقای روحانی تشکیل نشد؛ ستاد اصلاح طلبان، ستاد اصولگرایان معتدل، ستاد حزب اعتدال و توسعه و ستاد مردمی، چهار ستادی بودند که در انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفتند و همه هم اعتقاد داشتند که برای تداوم اندیشه و مشی اعتدال آمدند.

وی افزود: آقای روحانی هم به مشی و گفتمان اعتدال باور و اعتقاد دارد و صدای همه کسانی که در حمایت از او به صحنه آمدند را شنیده بنابراین فقط یک صدا نشنیده است چون ستاد مردمی هم صدا دارد. انشاءالله براساس انسجام و هماهنگی و قولی که زمان انتخابات به مردم داده کابینه آینده با همین رویکرد تنظیم می شود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این سئوال که آیا آقای روحانی بدهکار جریانات سیاسی است؟ گفت: آقای روحانی بدهکار مردم ایران است اعم از 24 میلیون نفری که به او رأی دادند و کسانی که به او رأی ندادند و جزء ملت ایران هستند.

وزیر ارتباطات افزود: برنامه ای که آقای روحانی ارائه و قول هایی که به مردم داد، این بدهکاری آقای روحانی است بنابراین باید کابینه ای را بچیند که اعضایش منسجم، هماهنگ و وفادار به قانون اساسی، مقام معظم رهبری، دولت، مشی و اندیشه اعتدالی باشند که آقای روحانی منادی اش است تا بتوانند برای مردم کار کنند.

واعظی تأکید کرد: این مجموعه می تواند از جریانات سیاسی باشد دولت دوازدهم همانند دولت یازدهم، دولت تک حزبی و تک جناحی نیست. دولت اعتدالی است و هر آن کسی شایستگی و مشی اعتدال را قبول دارد و از تندروی پرهیز می کند در این دولت جا دارد.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =