گردهمایی دو روزه رابطین کمیته های همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان ها، از صبح امروز با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش نمایندگانی از استان های مختلف کشور، در خانه معلم شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، در آیین افتتاح این همایش دو روزه، حجت الاسلام و المسلمین ملکی مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، آقای مسیب زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، آقای رحیمی معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به ایراد سخنرانی پرداختند.
رونمایی از سامانه همگام و تبیین آن توسط آقای سیدحسام ملکی، مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، از دیگر برنامه های نوبت صبح روز اول همایش کمیته‌های همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش بود.
پایان بخش برنامه های نوبت صبح روز اول این همایش، دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی بود که در این دیدار، علاوه بر حجت الاسلام و المسلمین ملکی دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش و مشاور وزیر، رابطین کمیته های استانی این ستاد نیز حضور داشتند.
در نوبت عصر امروز این همایش دو روزه نیز، برنامه هایی چون، بررسی راهنمای عمل فعالیت استانی کمیته های همکاری به صورت قطبی و در نهایت حضور در مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی و آشنایی با اهداف و فعالیت های آن و نحوه بهره مندی از ظرفیت های آن مجموعه در فعالیت های تربیتی پیش بینی شده است.
همچنین فردا صبح این همایش ادامه خواهد یافت و در آن نشست علمی با عنوان اخلاق اداری از دیدگاه قرآن و روایات برگزار خواهد شد و در ادامه، مباحث امور استان ها در رابطه با فعالیت های کمیته های استانی و منطقه ای توسط حجت الاسلام درودی معاون امور استان ها بررسی می شود.
حجت الاسلام مردان پور، مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه، پیرامون تبیین اهداف و شیوه های اجرایی طرح امین، به ایراد سخنرانی می پردازد و پس از آن، آقای حسام ملکی مدیریت نظارت و ارزیابی عملکرد، به ایراد نقطه نظرات خود، خواهد پرداخت.
پایان بخش این همایش دو روزه که ظهر فردا خواهد بود، جلسه پرسش و پاسخ و در نهایت جمع بندی، اختتامیه و قرائت بیانیه پایانی انجام می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =