پربازدیدترین خبر ۲۰ شهریور، به گزارشی میدانی از فعالیت روزانه یک فروشنده مواد مخدر اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی نقل‌قولی از هاشمی‌طبا پربازدید بود که گفت: با دلقک‌بازی نمی‌شود رأی گرفت! در این سرویس نقل قول خاطره‌ای از مصطفی معین از وقایع کوی دانشگاه در 18تیرسال 78 هم بازدید زیادی داشت. همچنین مقایسه دستفروشان و روحانیون مستقر در مترو توسط نماینده جبهه پایداری هم جزو مطالب پربازدید سرویس سیاسی بود.

در سرویس اقتصادی خبر واریز سود سهام عدالت در ۳ مرحله بیشترین بازدید را داشت. پس از آن، همچنین افزایش قیمت چند خودروی داخلی هم مورد استقبال مخاطبان بود. آشنایی مخاطبان با آپارتمانهای 400تا 500میلیون تومانی در تهران هم مخاطبان زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی انتقاد تند جوان از فیلم ایرانی که در ونیز درخشید باعث کلیک زیادی شد. همچنین خبر پربازدید دیگری عنوان کرد حامد همایون رکورد زد. خبر پربازدید دیگر این سرویس، درباره بازداشت کارگردان سینما در فرودگاه هنگام بازگشت از جشنواره ونیز بود!

گزارش تکان دهنده‌ای از از صبح تا شب با یک موادفروش پربازدیدترین مطلب اجتماعی بود. او گفت: همه جور مشتری دارم؛ از دکتر و مهندس و ورزشکار معروف بگیر تا هنرمند خفن! همچنین خبر تاسف بار دیگری پربازدید بود که می‌گفت ایران ۲برابر جهان گرم می‌شود و وضعیت‌ مبهم جزیره‌های جنوبی نگران کننده است. در این سرویس نقل قولی از مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هم پربازدید بود که گفت: سازندگان بازی «نهنگ آبی» دستگیر شده‌اند، این بازی به ایران هم نیامده!

در سرویس بین‌الملل مردم خواستند بدانند چرا افکار عمومی از این زن ۷۲ ساله عصبانی است؟ در این سرویس واکنش دالایی‌لاما به کشتار مسلمانان میانمار هم بازدید زیادی داشت. همچنین در خبر پربازدیدی اعلام شد دولت میانمار پیشنهاد آتش‌بس را رد کرده است.

از خرتوخری و خیره‌سری تا خاوری و مسافربری هم پربازدیدترین مطلب سرویس طنز بود.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =