اولین و بزرگترین سامانه هوشمند حمل‌ونقل آنلاین ایران از بهینه‌سازی سرویس اسنپ‌پلاس خبر داد.



 اسنپ‌پلاس جدید اکنون با خودروهای متنوع و هم‌راهان منتخب خود به سرویسی همیشه در دسترس بدل شده است. به این ترتیب، با استفاده از اسنپ‌پلاس طیف وسیعی از مسافران می‌توانند در هر زمان و در هر نقطه از شهر تهران، با هزینه مناسب، سفری با کیفیت مطلوب را تجربه کنند.

  • مزایای سرویس

در سرویس اسنپ‌پلاس جدید امکان دسترسی کاربران ساکن تهران به سفری با کیفیت، ایمن و ارزان فراهم شده است. در مجموع، سفر با اسنپ‌پلاس چهار مزیت اساسی برای مسافران در بر خواهد داشت:

- سفر با سرویسی همیشه در دسترس: تعدد هم‌راهان فعال در سرویس اسنپ‌پلاس منجر به دسترسی آسان و سریع شما در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر نقطه از شهر تهران به خودروهای متنوع و منتخب این سرویس می‌شود.

ـ سفر با قیمت مناسب: هزینه درخواست خودروی اسنپ‌پلاس اختلاف چندانی با اسنپ‌اکو ندارد، در حالی که خودروهای منتخب این سرویس از کیفیت مطلوب‌تری برخوردارند. به دلیل مناسب بودن قیمت اسنپ‌پلاس جدید، طیف وسیعی از مسافران امکان بهره‌مندی از یک سرویس مطلوب را خواهند داشت.

ـ سفر با رانندگان منتخب: تنها هم‌راهانی که از بالاترین سطح امتیاز برخوردارند اجازه کار در اسنپ‌پلاس را دارند. بنابراین در سفر با این سرویس، رانندگان ممتاز اسنپ شما را همراهی خواهند کرد.

- سفر با خودروهای متنوع و منتخب: یکی دیگر از مزایای اسنپ‌پلاس به کیفیت خودروها برمی‌گردد. برای صدور مجوز فعالیت یک خودرو در سرویس اسنپ‌پلاس شرایط خاصی در نظر گرفته شده، که کیفیت بالای خودرو و پایین بودن سن وسیله از جمله آنهاست.

این روزها اسنپ علاوه بر تهران در شهرهای کرج، اصفهان، شیراز و مشهد فعال است و همزمان با توسعه شهرهای خدمات‌رسانی‌ خود به گسترش سرویس‌های اختصاصی‌اش می‌پردازد. از آنجایی که اسنپ کارش را از شهر تهران آغاز کرده، اکنون سرویس‌های اختصاصی‌ آن (اسنپ‌پلاس‌، اسنپ‌رُز واسنپ‌باکس) تنها در این شهر فعال هستند. ارائه سرویس‌های اختصاصی به کاربران یکی از ویژگی‌های درخور توجه این سامانه و زمینه‌ساز ارجحیت استفاده از سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند بر روش‌های سنتی محسوب می‌شود. گروه توسعه‌دهندگان اسنپ همواره خود را در بهبود خدمات‌رسانی این سامانه مسئول می‌دانند و ارائه و بهبود سرویس‌های اختصاصی از سوی آنها گام مهمی در جهت هر چه بهتر شدن سیستم حمل‌ونقل آنلاین کلان‌شهرها محسوب می‌شود.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به «این صفحه» در سایت اسنپ مراجعه کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708635