در ۲۷ شهریورماه، اخباری درباره رکوردشکنی پرواز رئیس‌جمهور به نیویورک به همراه بمب‌گذاری دیشب نزدیک منزل پدر شهید حججی در نجف آباد، پربازدیدتر از سایر مطالب بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس سیاسی اعلام شد پرواز حسن روحانی به نیویورک رکورد شکست. پس از آن، روایت بطحایی از تذکر به نهادهای تحت امر رهبری بسیار خواندنی بود. همچنین در این سرویس در خبر پربازدیدی جزئیات کامل کشف بمب نزدیک منزل شهید حججی شرح داده شد و اعلام شد بمب به بیرون از شهر منتقل شده است.

در سرویس اقتصادی پربازدیدترین خبر به خداحافظی افشاکننده املاک نجومی با ساختمان دادمان اختصاص داشت. پس از آن، یافتن پاسخ این سئوال برای مخاطبان مهم بود: آیا بانک‌های ایران ورشکست می‌شوند؟ همچنین گزارشی پربازدید درباره کیش و مات سرمایه با سوداگری در بازار مسکن توانست در این سرویس، حسابی کلیک بگیرد.

در سرویس فرهنگی واکنش پیمان معادی به جایزه گرفتن همبازی‌اش در سریال «آن شب» پربازدید شد. پس از آن، نقل قول پربازدیدی از مسیح مهاجری بود که گفت: حکومت‌های دیگر دنیا که علما در آن حضور ندارند، اختلافاتشان از ما کمتر است! همچنین در این سرویس اظهارات معاون سیما درباره ممنوع‌التصویری پیمان یوسفی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، پاسخ بهزیستی به اعتراض توئیتری #کودک_دستگیرنشود پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن، خبری درباره بارش باران و وزش باد در ۱۷ استان پربازدید بود و یک کارشناس هم اعلام کرد تهران ۱۷خط جدید مترو می‌خواهد.

در سرویس بین الملل دسته‌گل تازۀ ترامپ پربازدید بود. گاردین افشا کرد: رئیس‌جمهور آمریکا از اوضاع کره‌شمالی بی‌اطلاع است! همچنین در خبر پربازدید دیگری اعلام شد ایران به اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا واکنش نشان داده است و در مقابل، تیلرسون هم ایران را متهم کرد.

در سرویس طنز هم نقل قول احمدی‌نژاد که گفت: فاش می‌گویم و از هر دو جهان آزادم، پربازدیدترین مطلب بود.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =