۰ نفر
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
انتقاد از جدال مسئولان

موسی‌الرضا ثروتی

 رفتار و جدل‌های مسئولان و حتی سران قوا در جامعه بازتاب بدی دارد. دشمنان در خارج ایران نیز با دیدن این مسائل بین مسئولان ما خوشحال می‌شوند و شرایط برای سواستفاده آنها به راحتی فراهم می‌شود.

سران قوا اگر اختلاف و مسائلی با هم دارند بهتر است که در جلساتی مشترک با یکدیگر و پشت درهای بسته آن را با هم حل کنند. مطبوعات محل مناسبی برای بیان این جدل ها نیست. جامعه برای رسیدن به اهدافش به آرامش نیاز دارد. رهبری هم از این مسئله به شدت دلخور و ناراحت هستند؛ فرض کنید یکی از بستگان مسئولین دستگیر می شود، بعد در مصاحبه ای رسانه ای، مسئول دیگری دلیل این بازداشت را بیکاری مقام مربوطه  اعلام می کند!

وقتی در روزهای انتخابات لفظ هایی مانند «دولت بی تفنگ» و «دولت تفنگ دار» مطرح می‎شود، باید منتظر عکس العمل سودجویان بود. مردم هم از این تشنج ها رنجیده خاطر می‎شوند. لذا هر چقدر نشست سران قوا و جلسات هم‎گرایی دیگر مسئولان بیشتر و صمیمیی‎تر باشد به نفع همه است. هر چند گاهی بعد از این جلسات، باز هم این بحث ها در رسانه‎ها عنوان می شوند!

قطعا مسئولان و سران قوا با مشورت در خصوص برجام و مسائلی از این دست به موفقیت بیشتری خواهند رسید و نه تنها در برابر زیاده‎خواهی‎های غرب، صدای واحدی از داخل ایران شنیده خواهد شد؛ بلکه امور داخلی کشور نیز با صلح و ثبات بیشتری به پیش خواهد رفت.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =