اجرای 1255 برنامه در هفته بسیج در شهرستان سنندج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: امسال یک هزار و 255 برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان سنندج و حتی دورترین روستاهای این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، عیسی رحیم زاده در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه زلزله کرمانشاه، اظهارکرد: خوشبختانه مردم استان کردستان هم در سطح شهرها و هم روستاها بسیار خوب به صورت خودجوش کمک‌ها را جمع آوری کردند که جای تقدیر دارد .

وی با اشاره به اینکه بسیج نهادی مردمی است، افزود: جمع آوری کمک ها در همه رده های بسیج نیز در شهرستان سنندج صورت گرفت که در مجموع به ارزش 25 میلیارد ریال کمک جمع آوری و سازماندهی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج این کمک ها را شامل 93 دستگاه وانت سایپا، 10 کامیون کانتینر و هفت تریلر عنوان کرد و گفت: این کمک ها با همراهی خود مردم به مناطق زلزله زده ارسال شد و به دست آسیب دیدگان رسید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به هفته بسیج و برنامه‌های این هفته اشاره و اعلام کرد: امسال یک هزار و 255 برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان سنندج و حتی دورترین روستاهای این شهرستان برگزار می شود.

اعلام برنامه‌های هفته بسیج

رحیم زاده ادامه داد: این برنامه ها در 444 رده بسیج شامل حوزه مقاومت بسیج، کانون اقشار بسیج، پایگاه مقاومت و واحدهای دانش آموزی برگزار می‌شود.

وی به اهم برنامه های این هفته هم اشاره و تصریح کرد: دیدار بسیجیان با امام جمعه سنندج، نماینده مقام معظم رهبری در کردستان، دیدار و سرکشی از خانواده های شاهد و ایثارگر، سخنرانی فرماندهان بسیج قبل از خطبه های نماز جمعه، تجلیل از بسیجیان نمونه در همه اقشار، برگزاری یادواره شهدا، برنامه آبروی محله، میقات صالحین، نشست شجره طیبه صالحین و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق کم برخوردار از جمله برنامه های این هفته است.

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، احداث سوله‌های ورزشی، افتتاح پایگاه‌ها و واحدهای بسیج، افتتاح پروژه های قرارگاه بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی، غباروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، اعزام کاروان راهیان نور، برگزاری شب شعر خاطره و برگزاری همایش روشنگری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد را از جمله دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان «حماسه حضور» به عنوان آخرین برنامه هفته بسیج در استان خبر داد و افزود: این برنامه با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، صبح روز پنجم آذرماه همزمان با سراسر کشور در سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود.

احداث 50 پروژه بسیج در شهرستان سنندج

وی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: امسال 50 پروژه در سطح شهرستان توسط بسیج احداث شده که بخشی از آنها افتتاح و بخشی دیگر نیز در هفته بسیج و دهه مبارک فجر افتتاح می‌شوند.

رحیم زاده با عنوان اینکه بسیج مظهر مردم سالاری دینی است، بیان کرد: امروز بسیج به عنوان بزرگترین تشکل مردمی در جهان توانسته الگویی خوب برای کشورهای مسلمان و آزادی خواه باشد.

وی در پایان، چهار عامل را موجب اقتدار نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: عنایت و لطف خداوند، رهبری داهیانه امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری، بصیرت و هوشیاری و دشمن شناسی مردم و تفکر بسیج چهار عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =