فرمانده سازمان بسیج مستضعفان گفت: بسیجی اهل مماشات با نااهلان و نامحرمان نیست و در عین حال که ایثارگر است به دنبال نام و شهرت نیست.

به گزارش خبرانلاین، سردار غلامحسین غیب‌پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز سوم آذر تهران با تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج این شجره طیبه که به دستان معمار توانای انقلاب اسلامی امام خمینی غرس شد را تبریک می‌گویم. 

اهم صحبت های او از این قرار است:

*خدا را هزاران بار شکر که خواب نامبارک خبیثان عالم تعبیر نشد و گروه‌های تکفیری خاصه داعش که می‌خواست در سرزمین‌های اسلامی به نام مکتب و اسلام خباثت کند از بین رفت. 

* می‌بایست که همواره هوشیار بود که استکبار و آمریکای خون‌صفت دست از سر مردم ایران و منطقه برنمی‌دارد.تجربه ما در انقلاب اسلامی به ما می‌گوید که این ما هستیم که باید با بصیرت استقامت و توکل بر خدا پای انقلاب بایستیم. 

* بسیجی باید روحیه انقلابی‌گری داشته و معتقد به حرکت روبه جلو باشد و یک بسیجی هرگز درجا نمی‌زند، بسیجی اهل مماشات با نااهلان و نامحرمان نیست و در عین حال که ایثارگر است به دنبال نام و شهرت نیست. بسیجی اهل بصیرت است  و قطعا یک عنصر فرهنگی در چارچوب انقلاب اسلامی است. یک بسیجی زمانی به بلوغ می‌رسد که خادم بودن به مردم را درک و باور کند.

* ما مفتخر هستیم که در همان ساعات اولیه زلزله هنگامی که حضرت آقا فرمودند می‌شود که این حادثه را به فرصت تبدیل کرد ما در این مناطق حضور پیدا کردیم و به کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده پرداختیم و افتخار می‌کنیم در زلزله دلخراش اخیر 31 استان کشور همراه مردم زلزله‌زده مناطق غرب کشور شدند

*خدمت ما به مردم زلزله زده غرب کشور به دو بخش تقسیم می‌شود، یکی اقدامات اورژانسی و اولیه در همان ساعات پس از زلزله و خدمت دوم ایجاد سرپناه برای هموطنان عزیز زلزله‌زده‌مان است. بنابراین کار بسیج از کار فرهنگی است که از روحیه انقلابی‌گری برخواسته است.

*{ با اشاره به مخاطرات فضای مجازی } در راستای اقدامات فرهنگی بسیج یکی از اولویت‌های مهم ما پرداختن به فضای مجازی است، قرار نیست که فضای مجازی تبدیل به قتلگاه جوانان ما باشد و این توطئه‌ای از جانب دشمنان انقلاب اسلامی است. بنابراین به فضل خدا بسیج قصد دارد به جد به این عرصه وارد شود. از جمله اقدامات ما در عرصه فضای مجازی ارتقای سواد فضای مجازی و حضور مستمر در این شبکه‌های اجتماعی است. 

* بسیجی لزوما کسانی نیستند که در پایگاه‌ها و مراکز ما پرونده داشته باشند و هرکس که دل در گروی انقلاب، شهدا و رهبری داشته باشد بسیجی است بنابراین ما می‌توانیم ادعا کنیم که یک جمعیت 80 میلیونی بسیجی داریم. 

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730568

برچسب‌ها