آیت‌الله جعفری امروز آخرین نمازجمعه خود را خواند و ضمن توصیه به مردم کرمان برای همکاری با امام جمعه جدید این شهر از آنها حلالیت طلبید.

 به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله سید‌یحیی جعفری که چندی پیش به علت کهولت سن از این سمت استعفا داده بود در آخرین نماز جمعه خود با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق گفت: داعش را به‌وجود آوردند تا مقابل جمهوری اسلامی ایران بایستد. در روزهای اول پیشرفت خوبی در سوریه و عراق داشت اما توسط رزمندگان اسلام زمین‌گیر شد.

اهم صحبت های او از این قرار است:

* جنایات این گروه تروریستی و کشتن زنان و کودکان بی‌گناه بسیار شرم‌آور بود. فیلم این جنایات را نیز پخش می‌کردند که خوشبختانه سردار سلیمانی پایان عمر این گروه تروریستی را به امام خامنه‌ای خبر دادند.

* مقام معظم رهبری در جواب پیام سردار سلیمانی به نکته مهمی اشاره کردند که باید به آن توجه داشت و نکته این پیام این بود که از کید و مکر دشمنان بعد از پیروزی نباید غافل شد و اگر مستکبران عالم در رابطه حمایت از داعش دچار شکست شدند، حتما دنبال راه دیگری برای توطئه علیه ایران اسلامی می‌روند.

* امروز آخرین نماز جمعه خود را در استان کرمان می‌خوانم. مشکلات پیری باعث شده نتوانم به مسئولیت خودم در این راه ادامه دهم و به‌زودی فرد دیگری از طرف امام خامنه‌ای معرفی می‌شود. باید فردی این منصب را قبول می‌کرد که دارای شرایط جسمانی مناسب باشد و بنده با وجود سن زیادی که دارم امکان انجام این مسئولیت سنگین را ندارم. همه وظیفه دارند با امام جمعه جدید کرمان همکاری کنند.

* از همه مردم کرمان حلالیت می‌طلبم و قطعا در این سال‌ها به‌ویژه در زمان پیری ضعف‌هایی وجود داشته است؛ برای همه مردم کرمان و توسعه نظام اسلامی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر چه خیر و صلاح مردم است، پیش آید.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
    1 0
    انشالله خدا ببخشه. من که پیگیر شما نبودم و نمی دونم جق الناس را زیرپاگذاشته اید یا نه.
  • بی نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
    0 0
    یعنی بازنشست شد ؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
    0 0
    فکر کنم کرمان هم میخاد یه ولایت مستقل بشه