باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: جبهه بزرگ مقاومت تا نابودی و محو صهیونیسم به تقویت خود ادامه می‌دهد.

سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ضمن تبریک غلبه جبهه بزرگ مقاومت اسلامی در برابر مزدوران جنگ نیابتی آمریکا، اظهار کرد: آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل با هدف مخدوش سازی چهره تابناک اسلام عزیز نقشه شوم خود را از طریق به راه اندازی گروه‌های تروریستی، تکفیری و بروز و ظهور جنایات دهشتناک ضد بشری و انعکاس آن به همه نقاط عالم در منطقه حساس غرب آسیا و در میان کشورهای اسلامی عملی نمودند و ضمن نابودی و تضعیف شدید زیرساخت‌ها و بنیه‌های اقتصادی واجتماعی کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و یمن و به خاک و خون کشاندن صدها هزار انسان بی‌گناه همه تلاش خود را برای نشان دادن چهره تاریک از اسلام عزیز به نمایش گذاشت.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جبهه بزرگ مقاومت تا نابودی و محو صهیونیسم و اخراج آخرین سرباز آمریکایی از منطقه به تقویت خود ادامه می‌دهد.
وی اظهار داشت: شرط لازم و ضروری برای ایجاد آرامش، صلح و ثبات در منطقه خروج نیروهای آمریکایی از منطقه است و این اتفاق مبارک با همدلی و همراهی مردم و دولت‌های قانونی و مشروع منطقه محقق خواهد شد.
سردار جزایری تصریح کرد: هرچند اینک جنگ نیابتی تروریستی آمریکا دچار شکست و اضمحلال گردیده لیکن دولت آمریکا به عنوان طراح، برنامه‌ریز و پشتیبان این جنگ ویرانگر مسئول همه تخریب‌ها، کشتارها و خسارات وارده به مردم و کشورهای مورد هدف است و ما در انتظار روزی هستیم که حاکمیت این رژیم شیطانی به عنوان جنایتکار جنگی با اشد مجازات روبرو شوند.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی کشور که در یک اقدام فعالانه با کمک سایر جوامع، کشورها و سازمان‌های مردم‌نهاد در عرصه بین‌الملل نسبت به محاکمه آمریکا به عنوان سردمدار اصلی جنگ و ویرانی در منطقه همت عالی خود را به کار ببندد و با توجه به اعترافات صریح مقامات رسمی آمریکا و سایر اسناد و مدارک مبین و آشکار علیه شیطان بزرگ اقامه دعوی نماید.
27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730606

برچسب‌ها