ایرنا نوشت: دادستان کل کشور خبر خودکشی یکی از بازداشتی های اخیر در زندان دزفول را جعلی عنوان کرد و گفت: این موضوع صحت ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مدرسه عالی شهید مطهری در جمع خبرنگاران در مورد حوادث اخیر اظهار داشت: تعدادی از معترضان بازداشتی آزاد شده اند و در این زمینه تفاوتی بین دانشجو و غیردانشجو نبوده است، ملاک بازداشت ها عمل آنها است.

او درباره خودکشی یکی از بازداشتی ها نیز گفت: این فرد معتاد بود و فیلم آن موجود است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. دادستان کل کشور همچنین درباره خودکشی معترض دیگری در اراک افزود: این معترض اراکی در زندان نیروی انتظامی خودکشی کرده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. منتظری درباره خبر خودکشی زندانی دیگری در دزفول گفت: این موضوع جعلی بوده و خبرش صحت ندارد.

او همچنین در پاسخ به سوالی در مورد ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: نقش ایشان در پیدایش، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بی بدیل بود. مراسم سالگرد ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مدرسه عالی شهید مطهری با حضور رییس جمهوری و رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی، یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ در پی سکته قلبی به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و همان روز در ۸۲ سالگی درگذشت.

۴۷۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =