در روز جمعه ۲۲ دی، پربازدیدترین اخبار به نقش برادر زن صدام در تجمعات اعتراضی ایران و وجود رادیواکتیو در خون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اختصاص داشت.

در سرویس سیاست، جزییاتی از نقش برادرزن صدام در تجمعات اعتراضی ایران پربازدیدترین خبر بود. اظهارنظر یاسر هاشمی درباره وجود رادیواکتیو در خون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم دیگر خبری بود که بازدید زیادی داشت.این گفته جزایری هم که متهم کردن کروبی بازی احمدی‌نژاد بود ، با بازدید زیاد کابران همراه شد.

در سرویس اقتصاد، خودروهایی که با 120 میلیون تومان قابل خریداری هستند پربازدیدترین خبر بود. عامل رونق بخش بازار مسکن هم دیگر خبر پربازدید این سرویس به شمار می‌آمد. تاسیس اولین بانک ارائه دهنده خدمات بیت کوین هم با استقبال کاربران روبه رو شد.

در سرویس فرهنگ، بازیگر سریال «شهرزاد» روی فرش قرمز جشنواره خارجی پربازدیدترین خبر بود. سوال خواننده پاپ از مخاطبانش درباره رضایت‌شان از عملکرد رییس جمهور هم دیگر خبری بود که بازدید زیادی داشت. اظهارنظر فاطمه معمتدآریا درباره حادثه حریق نفت‌کش ایرانی هم نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، باران نبارد، ۵۲ درصد تهرانی‌ها تشنه می‌مانند پربازدید بود. حفظ آخرین بازمانده فضای سبز تهران هم دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. محدودیت تردد فقط برای پنج درصد خودروها در طرح ترافیکی جدید هم با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس بین‌الملل، موضع گیری حریری درباره حزب الله و اختلافات ایران و عربستان پربازدیدترین خبر بود. واکنش هائیتی به اظهارات توهین آمیز ترامپ هم نظر مخاطبان زیادی را جلب کرد. نظر یک کارشناس بین‌الملل درباره ارزش قایل نبودن ترامپ برای جامعه جهانی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، وضعیت تلگرام پس از فیلتر شدن پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =