آغاز نخستین دوره استعدادیابی ورزش راگبی در بابلسر

رضا خدامی در مورد نحوه استعدادیابی راگبی بابلسر اظهار کرد: نخستین دوره استعدادیابی رشته راگبی در رده آقایان و بانوان با حمایت اداره ورزش و جوانان و هیات انجمنهای ورزشی بزودی دربابلسر آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،رضا خدامي امروز در گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین در بابلسر  افزود: در ورزش راگبي محدوديت سني وجود ندارد و همه ورزشكاران و درهر مقطع سني ميتوانند در اين طرح شركت كنند.

مسئول کمیته توسعه راگبی بابلسر اضافه کرد : در راگبي علاوه بر قدرت بدني به استقامت بالا هم نياز دارد بطوري كه اكثر بازيكنان تيم بابلسر از رشته هاي ورزشي مختلف مانند كشتي ، قايقراني ، دو وميداني ،فوتبال و واليبال در اين رشته مشغول به فعاليت هستند.
خدامي تصریح کرد: در مدت ٨٠روز از شروع فعاليت كميته راگبي تعداد ٣٥نفر در تمرينات راگبي بابلسر بصورت مداوم حضور دارند كه از اين تعداد ١٠نفر به اردوي تيم راگبي ساحلي مازندران دعوت شدند كه اين نشان دهنده پتانسيل بالاي جوانان علاقمند بابلسري به اين رشته مفرح است.

وي در ادامه گفت :اين طرح در ماه جاري به اجرا در خواهد آمد و بزودي نحوه برگزاري و تست گیري بصورت گسترده در شهرستان و رسانه ها اطلاع رساني می شود.

خدامي در پايان از ميزباني مسابقات استاني راگبي ساحلي بمناسبت دهه مبارك فجر در بابلسر خبر داد و گفت : در صورت موافقت و مهيا شدن شرايط ميزباني و حمايت مسئولان دلسوز شهري ،اين مسابقات در اواخر بهمن ماه در ساحل زيباي بابلسر برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =