معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در خصوص پیاده راه 17 شهریور و ارایه گزارشی با اعضای شورای اسلامی شهر تهران تشکیل جلسه داده ایم، برای تمامی نمایشگاه داران اتومبیل و موتورسیکلت زمینی پیش بینی شده و پروانه کسب نیز برای این افراد گرفته شده تا بتوانند در مکان های تعیین شده نمایشگاه اتومبیل یا موتورسیکلت خود را دایر کنند.

مجتبی عبداللهی با اشاره به جلسه ای که درخصوص پیاده راه 17شهریور با اعضای شورای شهر پایتخت داشته است، گفت: در این گزارش اقدامات خود را طی سال های گذشته ارایه کردیم و رضایت ساکنین منطقه مسکونی موردنظر از تغییر کاربری این پیاده راه مطرح شد.

وی با اشاره به تعدادی از کسبه و نمایشگاه داران اتومبیل و موتورسیکلت گفت: برخی از مغازه داران شکایت و یا درخواست رسیدگی در این خصوص را دارند. این در حالیست که به تمامی این افراد مغازه ای داده شده است. علاوه بر این به همین منظور زمینی پیش بینی شده و پروانه کسب نیز برای این افراد گرفته شده تا بتوانند در مکان های تعیین شده نمایشگاه اتومبیل و یا موتورسیکلت خود را دایر کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره کسبه ای که در محور 17 شهریور نمایشگاه اتومبیل و یا موتورسیکلت داشتند، گفت: این عده از افراد می توانند علاوه بر مغازه های جدید که برای آنها در نظر گرفته شده، در مغازه های پیاده راه نیز به کسب و کار بپردازند البته تغییر کاربری دهند.

عبداللهی در خصوص برنامه شهرداری تهران برای پایان سال در ارتباط با رونق بخشیدن در این محور گفت: در این پیاده راه تعداد زیادی مغازه پوشاک کودکان و نوجوانان دایر شده است تا صنف مذکور این محور را خارج از فروش موتورسیکلت و خودرو کند. ضمن اینکه ما نیز برنامه هایی در ارتباط با برپایی نمایشگاه و شب بازارها در این محور داریم تا به این منطقه رونق بیشتری ببخشیم.

معاون شهردار تهران در خصوص افزایش ساعت کار مغازه های پیاده راه 17 شهریور یادآور شد: این موضوع مربوط به خود مغازه داران است که می توانند با هماهنگی با اماکن ساعات بیشتری از شب را فعالیت کنند و این موضوع به شهرداری تهران ارتباطی ندارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    4 1
    کار خیلی خوبیه، چون این نمایشگاه ها مزاحم مردم بود و زن و بچه مردم از دست این ها اسایش نداشتند.
  • محسن IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    متاسفانه از زمانی که طرح تغییر ساختار میدان امام حسینع اجرا شد، این میدان پاتوق معتادین، موادفروشان، کارتون خوابها و ... شده که البته این وضعیت به خیابانها و کوچه های اطراف نیز سرایت کرده است. بنده خودم تقریبا هر روز شاهد خرید و فروش و مصرف مواد هستم، به طوری که دیگر مواد فروشان منطقه را نیز میشناسم و البته بارها با نیروی انتظامی و شهرداری تماس گرفته ام، ولی تغییری مشاهده نشد.
  • بی نام EU ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    باید میدان های تاریخی چون بهارستان پیاده راه می شد، نه میدان امام حسین