تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است که در بازی با پرسپولیس بازیکنانش تحت تأثیر نام بزرگ حریف قرار گرفتند.

یحیی گل‌محمدی در خصوص تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و ما شروع خوبی داشتیم، اما رفته رفته پرسپولیس توانست به بازی مسلط شود و به گل هم رسید. به نظرم من بچه‌های ما در این بازی تحت تأثیر نام بزرگ پرسپولیس بودند.
وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی بیشتر حالت بسکتبال به خود گرفته بود چرا که هر دو تیم حملات پی‌درپی روی دروازه یکدیگر داشتند و موقعیت‌های زیادی نیز توسط مهاجمان دو تیم از دست رفت.
سرمربی ذوب‌آهن با تمجید از عملکرد دروازه‌بان تیمش خاطرنشان کرد: واقعا رشید مظاهری با پنالتی که مهار کرد روند بازی را به طور کل تغییر داد، بعد از این صحنه بازی به نفع ما برگشت و توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. در ادامه بازی تا حدی در کنترل پرسپولیس بود تا اینکه آنها گل دوم را به ثمر رساندند و کار را برای ما سخت کردند. خوشبختانه بازیکنان ما دست از تلاش برنداشتند و با ارائه یک بازی باکیفیت توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند. باید به برانکو و تیمش تبریک بگویم که اینقدر خوب بازی کردند، ضمن اینکه ما هم توانستیم کیفیت بالای خود را حفظ کرده و به روند روبه‌رشدمان ادامه دهیم.
گل‌محمدی در خصوص تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود و تعویض‌هایش عنوان کرد: نسبت به بازی با استقلال فقط یک تغییر در ترکیب داشتیم که علی همام را جایگزین تبریزی کردیم. نفرات‌مان اکثرا در یک سطح هستند، وقتی در طول بازی عقب افتادیم سعی کردیم با تغییراتی تیم را هجومی کنیم، تعویض‌هایی که انجام دادیم تا حد زیادی ریسک بود که خوشبختانه جواب داد.
وی در واکنش به این سوال که چرا خط دفاع تیمش که تا اینجای لیگ بهترین بوده است، مقابل پرسپولیس اینقدر تحت فشار قرار گرفت و پر اشتباه ظاهر شد، گفت: واقعیت این است که پرسپولیس در خط حمله بازیکنان بسیار خطرناک و تاثیرگذاری دارد که در حمل توپ و قدرت ضربه زدن خیلی خوب هستند و می‌توانند هر خط دفاعی را با مشکل مواجه کنند. در صحنه‌های گل پرسپولیس مدافعان ما آن طور که باید در کادر نبودند و تمرکز لازم را نداشتند.
سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه تیمش چقدر شانس قهرمانی دارد گفت: صحبت کردن در مورد قهرمانی فقط فشار را روی تیم ما بیشتر می‌کند در حال حاضر بهتر است تمرکزمان را روی بهتر شدن و خوب بازی کردن قرار دهیم. واقعا قهرمان شدن در لیگ امسال بسیار سخت است چرا که تیم‌های مدعی زیاد هستند. ما فعلا به پیشرفت فکر می‌کنیم و در روزهای آخر برای قهرمانی نهایت تلاش خود را خواهیم کرد. البته به شرطی که تا آن زمان امتیازات را از دست ندهیم.
گل‌محمدی همچنین در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس درباره تساوی دو تیم مدعی در این دیدار گفت: نیمه اول ما کار را خوب شروع کردیم، فشار آوردیم و ضربات ایستگاهی هم داشتیم، اما تحت تأثیر نام حریف بودیم. بازیکنان ما اعتماد به نفس لازم را نداشتند و پاسکاری خوبی نمی‌کردند. توپ‌های زیادی را از دست دادیم و فشار حریف هم بیشتر می‌شد. دو گل ساده خوردیم و انتظار بیشتری از مدافعانم داشتم که نباید اینگونه گل می‌خوردیم.
وی اضافه کرد: بازی در نیمه دوم بیشتر بسکتبالی شده بود و توپ بیشتر روی دروازه‌ها جریان داشت. در نیمه دوم بعد از عقب افتادن یک پنالتی هم به حریف دادیم که گل نشدن آن نقطه شروع ما بود و کار خودمان را به خوبی دنبال کردیم، اما اگر پنالتی پرسپولیس گل می‌شد، شاید نمی‌توانستیم کاری کنیم. در مجموع بازی زیبا و تماشاگر پسند بود و شاید مساوی به درد هیچکدام نمی‌خورد، اما بازی قشنگ بود و به بازیکنان هر دو تیم تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =