مهدی سلطانی با انتشار تصاویری در اینستاگرام، یادی از نقش خود در نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا‌ تقی‌خان‌ فراهانی» کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی سلطانی بازیگر سریال «شهرزاد» که در نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا‌تقی‌خان‌فراهانی» ایفاگر نقش امیرکبیر بود. تصاویری از این نمایش را در اینستاگرام منتشر کرد.

سلطانی در باره این نمایش نوشت: «بیستم دی ماه هزار‌ و دویست و سی، میرزا تقی‌خان‌فراهانی ملقب به امیر کبیر که قصد اصلاح امور مملکت را داشت توسط ناصرالدین شاه و به تحریک اطرافیان، شاهزادگان و مردمانی که منافع خود را در خطر می‌دیدند به قتل رسید.
پ‌ن: نماهایی از نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا‌تقی‌خان‌فراهانی» به کارگردانی دکتر علی‌رفیعی که آبان، آذر و دی نود و چهار در تالار وحدت اجرا شد.

دیالوگ عزت‌الدوله همسر امیرکبیر: چرا ندانستی که در سرزمین رنج و اشک، معصومیت را بر دار می‌کنند برای تکه‌ای نان؟ حالا مردمان بیایید، میرزا‌تقی‌خان اینجاست. خونش هنوز گرم است. بیایید سهمتان را ببرید، از معصومیت و زخم و نفرین.»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =