آغاز رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال کشور/ نماینده زنجان اولین گام را با پیروزی آغاز کرد

تیم فوتسال خالص‌سازان زنجان توانست در اولین دیدار خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دو کشور، گام اول را محکم برداشته و از سد میزبان خود بگذرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ فصل جدید رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور با حضور 34 تیم در گروه‌های شش‌گانه آغاز شد که تیم خالص‌سازان زنجان در گروه دوم این رقابت‌ها که میهمان تیم آساره اندیمشک بود، با وجود اینکه با یک گل از حریف خود عقب بود؛ اما در نهایت به پیروزی 2 بر یک دست یافت تا این تیم در دیدار اول خود بتواند به 3 امتیاز ارزشمند خارج از خانه دست یابد.

در دیگر دیدارهای این گروه نیز تیم شاهین کرمانشاه با نتیجه 5 بر یک از سد سرپل ذهاب گذشت و پلیمر کرمانشاه نیز با نتیجه 6 بر یک در برابر شهدای ایلام به برتری رسید که به نظر می‌رسد نماینده فوتسال زنجان در برابر دو تیم از کرمانشاه کار سختی پیش رو داشته باشد.

در پایان هفته اول رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور و در گروه دوم این رقابت‌ها تیم پلیمر کرمانشاه با 3 امتیاز و تفاضل گل مثبت 5 در جایگاه نخست ایستاد، شاهین کرمانشاه با همین امتیاز و تفاضل گل مثبت 4 عنوان دومی را از آن خود کرد و خالص‌سازان روی زنجان نیز با 3 امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در مکان سوم قرار گرفت.

خالص‌سازان روی زنجان در هفته دوم این رقابت‌ها (29 دی‌ماه) میهمان تیم سرپل ذهاب خواهد بود، این تیم در هفته سوم (6 بهمن‌ماه) از تیم شهدای ایلام پذیرایی خواهد کرد، در هفته چهارم که 13 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، خالص‌سازان زنجان در خانه حریف به مصاف پلیمر کرمانشاه می‌رود و در هفته پایانی دور رفت این رقابت‌ها نیز نماینده زنجان در روز 20 بهمن‌ماه از شاهین کرمانشاه پذیرایی خواهد کرد.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =