محورهای مواصلاتی استان زنجان برف پوش شد

رئیس پلیس‌ راه استان زنجان گفت: کولاک موضعی محورهای زنجان-طارم، زنجان-تهم-چورزق، زنجان-دندی-تخت‌سلیمان و نیک‌پی-ماهنشان را فراگرفته که رانندگان حتماً آستانه دید خود را تقویت کنند.

سرهنگ علی‌اصغر شیر محمدی در این باره به خبرآنلاین گفت: بارش پراکنده باران و برف در انتهای حوزه استحفاظی استان زنجان، آزاد راه زنجان-تبریز، جاده ترانزیت زنجان-میانه حاکم بوده و بارش پراکنده برف همراه با مه ناپایدار در آزادراه و جاده ترانزیت زنجان-قزوین حدفاصل کیلومتر ۷۰ تا ۸۵ و جاده زنجان-بیجار حاکم است.

به گفته وی، کولاک موضعی محورهای زنجان-طارم، زنجان-تهم-چورزق، زنجان-دندی-تخت‌سلیمان و نیک‌پی-ماهنشان را فراگرفته که رانندگان حتماً آستانه دید خود را تقویت کنند.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با تاکید بر اینکه، رانندگان حتماً برای تردد در گردنه‌های کوهستانی دقت کنند و خودرو خود را به سیستم گرمایشی مجهز کنند، افزود: رانندگان با توجه به بارش برف با دقت و حوصله رانندگی و از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند و با توجه به بارش برف در گردنه‌های کوهستانی، رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

گفتنی است، مردم به‌محض اینکه قصد مسافرت داشته باشند با ارسال پیامک به سامانه۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها باخبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =