۰ نفر
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

نرخ کرایه اتوبوس های برون شهری و درون شهری و حومه کلانشهر اراک با مصوبه شورای اسلامی کلانشهر 20 درصد افزایش یافت. این مصوبه در نشست صحن علنی عصر شنبه شورای اسلامی کلانشهر اراک به تصویب رسید، و بر اساس این مصوبه نرخ تعیین شده تا پایان سال جاری است.

به گزارش خبرآنلاین، كاوه فلك افلاكي، رئیس شورای کلانشهر اراک در صحن علني شوراي شهر خواستار توجه جدي شهرداري به مصوبات شورا شد و عنوان كرد: متاسفانه به اندازه لازم مصوبات شوراي شهر مورد توجه شهرداري قرار نمی گیرد و انتظار مي رود پيگيري لازم نسبت به اجرای مصوبات صورت گيرد .

وي تصريح كرد: مديران شهرداري بايد بدانند كه وضعيت شهرداري تغيير كرده است و بايد با انجام تغييرات، جديت بيشتري در رسيدگي به امور لحاظ كنند و اين امر نيز از سوي شورا با جديت دنبال مي شود .

در اين جلسه در خصوص واگذاري ساختمان بلااستفاده مقابل شورا به صورت اماني به بليس مبارزه با مواد مخدر جهت غربالگري معتادان مطرح و مقرر شد اين درخواست از سوي شهرداري به شوراي شهر ارجاع شود .

همچنين با تاسيس كلانتري در بازار اراك ، پرداخت ٥٠٠ ميليون ريال وديعه از سوي شهرداري اراك، افزايش ٢٠ درصدي نرخ كرايه اتوبوس هاي شهري و دربستي در محدوده شهري و حومه موافقت شد .

با برگزاري سلسه نشست و جلسات فني و تخصصي بين كارشناسان خبره درون سازماني و برون سازماني با كليه نمايندگي ها و عاملان فروش تجهيزات آتش نشاني در سطح كشور به منظور تامين نيازمندي ها و كمبودها موافقت شد .

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =