سیدرضا اکرمی

صحبت های جمعه شب دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای همه روشن و واضح بود. این صحبت ها جای هیچ شک و تردید باقی نمی گذارد که او قصد ایجاد ناآرامی و بی ثباتی در جهان را دارد. پس وظیفه ما است که طبق آموزه های دینی خود وحدت و انسجام داخلی را حفظ کنیم و براساس ظرفیت ها، استعدادها و نیازها برای رفع مشکلات و احتیاجات کشور و مردم دست به دست هم دهیم و کشور را در راه اقتصاد مقاومتی پیش ببریم.

ترامپ 9 ماه است رئیس جمهور شده؛ اما 9 کلمه به نفع آرامش دنیا به ویژه آمریکا سخن نگفته است. در برابر چنین فردی باید حواشی را کنار گذاشت و به متن پرداخت. امروز دیگر وقت آن نیست که به کارنامه یکدیگر بپردازیم بلکه زمان برداشتن گام های قوی تر در صحنه عمل به شعار سال یعنی «اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال» است. بنابراین باید همه افراد و گروه های سیاسی در همین مسیر حرکت کنند.

اولویت امروز کشور حفظ آرامش و انسجام داخلی با هدف هدایت نقدینگی سرگردان در جهت اشتغال زایی است، کسانی که بی محابا به نقد دولت مشغول هستند، اگر کارنامه همه دولت ها را بررسی کنند، می بینند که هیچ دولتی با نمره 20 پیدا نمی کنند. بنابراین باید از توان این دولت برای حل مشکلات کشور و جامعه استفاده کرد. مردم از همه دولتمردان خدمت و گره گشایی می خواهند تا برای حل مشکلات گیوه را ور بکشند. در وضعیت کنونی فرافکنی ها و انداختن تقصیرها به گردن یکدیگر اقدام درستی نیست و راه به جایی نمی برد. ایمان، وجدان، تعهد و وطن دوستی حکم می کند که هدف را تقویت وحدت، دوستی، همدلی و انسجام داخلی بگذاریم.

کسانی که دعوای سیاسی درست می کنند، درد جامعه را ندارند و اصلا درک نمی کنند در جامعه چه می گذارند. به عبارت دیگر عده ای که درک و درد ندارند دنبال دعوای سیاسی هستند حال آنکه درد اصلی جامعه بیکاری، نقدینگی سرگردان، اعتیاد و طلاق است. این افراد مردم را به حال خودشان بگذارند.

* عضو جامعه روحانیت مبارز

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =