رئیس دادگستری و دادستان آبادان موفق به کسب نشان لیاقت خدمتگزاری مدیران موفق شدند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین آبادان، دادگستری این شهر طی دو سال گذشته اقدامات و برنامه های قابل توجهی را اجرا کرد که بسیاری از این اقدامات برای اولین بار در سطح خوزستان و یا دادگستری های کشور انجام شد و موجب رضایتمندی مردم آبادان شد.

 

 

برنامه ریزی های صورت گرفته دادگستری آبادان به گونه ای چشمگیر بود که سیروس محمدی زاده«رئیس دادگستری آبادان» و همچنین ناصر غلامی«دادستان عمومی و انقلاب آبادان»، موفق به دریافت نشان لیاقت خدمتگزاری مدیران موفق از سوی شورای اسلامی این شهر شدند.

 

 

اعضای شورای اسلامی شهر آبادان صبح روز دوشنبه با حضور در دادگستری این شهر، ضمن قدردانی از تلاش های رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب آبادان، نشان لیاقت خدمتگزاری مدیران موفق را به آنان اهدا کردند.

ساماندهی دستفروشان خیابان امام خمینی(ره) برای اولین بار در این شهر، بازدید از  شهرک های صنعتی آبادان برای اولین بار در تاریخ این شهر، حمایت قاطعانه از سرمایه گذاری های مشروع برای اولین بار در آبادان،  راه اندازی اتاق مادر و کودک برای اولین در دادگستری های کشور و اولین بار در بین ادارات استان خوزستان و کسب مقام برتر روابط عمومی در جشنواره روابط عمومی های خوزستان برای اولین بار در بین دادگستری های این استان فقط بخشی از عملکرد درخشان و تاریخی رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب آبادان این شهر است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =