از حس حسادت رئیسی به روایت یک اصولگرا تا تهدید نوبخت به افشای اسناد/ پربازدیدترین اخبار ۳مرداد

در ۳مرداد، پربازدیدترین اخبار به سخنان محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت درباره افشای برخی از اسناد اختصاص دارد.

در پربازدیدترین خبر سیاسی امروز اظهارنظر بیادی بود که گفت: قالیباف، قربانی شد و نامزدی رئیسی از سر حسادت بود! پس از آن، سخنانی از نوبخت بازدید زیادی داشت که اظهار کرد: دولت برای افشای حقایق اسنادی را منتشر خواهد کرد! در این سرویس واکنش ضرغامی به شایعات مربوط به نقش رهبر انقلاب در انتخاب اعضای کابینه هم بازدید زیادی داشت.

در پربازدیدترین خبر سرویس اقتصادی رقم سود سهام عدالت مشخص شد. همچنین خبری درباره دردسر جدید ساخت آلمان بازدید زیادی را به همراه داشت و صعود قیمت سکه و دلار در بازار هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

برای مخاطبان سرویس فرهنگ و هنر مهم بود بدانند آیا الهام چرخنده ازدواج کرده است؟ پس از آن نیز اعتراض بازیگر ماجرای «نیمروز» به انتشار تصاویر بی‌حجاب آزاده نامداری بازدید زیادی داشت و خبر خوش خالق «بازی تاج و تخت» برای هواداران هم توجه مردم را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، انتشار خبری درباره ماجرای آزاده نامداری و نکاتی درباره حریم خصوصی بازدید زیادی گرفت. پس از آن، نقل قول وزیر بهداشت پس از جراحی چشم عارف و حدادعادل بازدید زیادی داشت که گفت: کاش چپ و راست نمی‌شدیم! گزارشی هم درباره دلیل تجرد دهه شصتی‌ها و افزایش ازدواج دهه هفتادی‌ها پربازدید بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین الملل عنوان شد سید عمار حکیم با خروج از مجلس اعلاء عراق حزب جدیدی تاسیس کرد. همچنین افشاگری مجتهد دربارۀ توطئه ولیعهد عربستان برای امیر قطر دارای بیشترین بازدیدها در این سرویس بود و اظهارات ترامپ خطاب به یک خبرنگار هم پربازدید بود که گفت: تو یکی ساکت باش!

در سرویس طنز هم شیوه توزیع تریاک دولتی مشخص و پربازدید شد!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =