وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «مثلث همکاری شورای شهر، شهرداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق خواهد بود. افق همکاری‌های بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران بسیار وسیع است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه افق های همکاری بین وزارتخانه و شهرداری تهران بسیار وسیع است، افزود: ظرفیت های شهرداری تهران در حوزه اقدامات فرهنگی بسیار است و باید از آن بهره کافی در ارتقای فرهنگی و هنر کشور را داشت.

او در عین حال تصریح کرد: با نگاه به شهرداری به عنوان مرکزی فرهنگی و اجتماعی و نه صرفا خدماتی می توان مناسبات بین شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سطوح مختلف به مناسبات حداکثری رساند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: بحث افق فرهنگی و هنری و استراتژی شهر تهران می تواند در نشست های شورا با معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفته شود.

صالحی تاکید کرد: پیشنهاد و توافق مشترک با تشکیل مثلث شورای شهر و شهرداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب جلسات مشترک و مستمر برای همکاری های موثر در حوزه فرهنگی و هنری شهر تهران محقق خواهد شد.

محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز در این دیدار ضمن اشاره به اقدامات این کمیسیون برای تدوین استراتژی فرهنگی شهر تهران گفت: تقویت همکاری ها می تواند ما را به نتیجه ای مطلوب برای تحول فرهنگی برساند.

دیدار کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف تقویت همکاری ها برای توسعه فرهنگی برگزار شد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =