۰ نفر
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
سفر به اتریش آسان‌تر از آب خوردن!

اتریش سرزمینی رویایی و سرسبز در قاره ی اروپاست. نام این کشور Österreich می باشد که به معنی پادشاهی شرقی است. این کشور با طبیعت خیره کننده و جاذبه های دیدنی می تواند مقصد مناسبی برای یک سفر به یادمانی باشد.

حال بیایید چهار شب به این سرزمین زیبا سفر کنیم. سفر را از گشت و گذار در کوچه پس کوچه های وین، پایتخت اتریش آغاز کنیم. این شهر نهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپاست و هرسال پذیرای حدود 7 میلیون گردشگر می باشد و علاوه بر زیبایی های بی شمارش می تواند قلب موسیقی جهان نیز شناخته شود. ارکسترهایی همچون ارکستر فلارمونیک وین، سال هاست که شب های این شهر را با نوای ساز خود دلنوازتر کرده اند.

بدون شک زیبایی های تاریخی هر کشوری، گنجینه ای گرانبها از تاریخ و تمدن آن سرزمین هستند. به همین خاطر در آغازین روز سفر بازدیدی خواهیم داشت از کاخ هافبورگ، کاخی که قرن ها مقر امپراتوری هابسبورگ و حاکمان رسمی اتریش بوده و این روزها، کاخ ریاست جمهوری این کشور شده است. زیبایی خیره کننده ی این بنا نشان دهنده ی هنر معماران دوره ی گوتیک، رنسانس، باروک و جنبش روکوکو می باشد که نه تنها برای معماران بلکه برای تمامی مسافران کشور اتریش، جذابیت خاص خود را دارد.

ساختمان عظیم شهرداری وین، سالهاست که به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی این شهر محسوب می شود. این ساختمان در کنار کاربری اداری، چندین جاذبه گردشگری دیگر را نیز در دل خود جای داده است و زیبایی اش چشم هر گردشگری را می نوازد.

پس از گشت و گذار در وین حال نوبت به لحظه ای استراحت رسیده، بدون شک هر انسانی دوست دارد، لحظاتی از زندگی اش را در محلی بگذراند که رنگ و بوی شخصیت های ماندگار تاریخ را به خود گرفته است. اتریش پر است از این محل ها که از جمله آن ها می توان به کافی شاپ لادتمن اشاره کرد. کافه ای مملو از خاطرات انسان های بزرگی همچون زیگموند فروید، گوستاومالر، پیتر التنبرگ و....

و این روز خاطره ای خواهد شد که تا ابد در ذهنتان به یادگار می ماند.

روز بعد، سفر را در بافت قدیم شهر وین ادامه می دهیم. بافتی که پر از حس و حال خوش روزگاران قدیم است. پس از آن بازدیدی خواهیم داشت از کاخ شون برون که در زبان آلمانی به معنی چشمه ی زیبا است، پیش تر ها اقامتگاه تابستانی پادشاهان اتریش بوده و قصری پر از گل ها و گیاهان تماشایی ست. این کاخ که قدمتی چندین ساله دارد، نمادی از علایق و آرزوهای سلاطین اروپایی به حساب می آید. این روز را نیز به خاطرات گذشته پیوند می دهیم و شبی آرام را در هتلی چهار ستاره می گذرانیم.

روز بعد، سفر را با کشتی کروز ادامه خواهیم داد. کشتی ای که به عنوان شهر مدرن شناوری بر روی آب ها شناخته می شود. این کشتی تمام امکانات لازم برای گذراندن یک روز فوق العاده را در خود جای داده است.

پس از آن نوبت به رودخانه ی دانوب می رسد. رودی که از دل جنگل سیاه جاری شده و از سرزمین های زیبایی می گذرد. پس از آن به سراغ شهربازی این شهر زیبا و چرخ و فلک تاریخی اش خواهیم رفت. چرخ و فلکی که امروزه به عنوان قدیمی ترین چرخ و فلک اروپا شناخته می شود.

زیبایی های طبیعی و هنری این شهر در کنار آثار تاریخی و معماری بی همتای وین می توانند مسافران و گردشگران این منطقه را چنان مجذوب و محسور خود کنند که خاطرات سفر به اتریش تا همیشه در گوشه ای از ذهن شان به یادگار بماند.

چنین سفری قطعا هزینه ی زیادی در پی خواهد داشت. اما ایران آنکارا با ارائه ی تور تضمینی اتریش (4 شب- 5 روز) تنها با 990 یورو تمام این لحظات زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 3 گشت کامل شهری و 4 شب اقامت در هتل چهارستاره در دل وین،  پذیرایی صبحانه، استفاده رایگان از سرویس حمل و نقل شهری در طول مدت سفر، امکان ادامه ی مسیر در اروپا تا 2 کشور و هر یک حداکثر به مدت 4 روز، ویزای شنگن و بسته ی خوش آمدگویی امکاناتی هستند که پس از انتخاب این پکیج در اختیار شما قرار می گیرند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718550