دستگیری عامل افیونی و کشف مواد مخدر در شهرستان بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری ۲ عامل افیونی و کشف بیش از 4 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابلسر ،سرهنگ "عبدالله رضوانی"فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر  در گفت و گو با خبرنگار مادربابلسر در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچيان عمده مواد مخدر، ‌ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از کسب خبر مبنی بر فعاليت شخصی معلوم الحال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان بابلسر، موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.


فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر  افزود :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بررسی میدانی موفق به شناسائی یک باند افیونی و محل اختفاء و اسکان آنان شدند.

وی اظهار داشت : ماموران مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس اطلاعات شهرستان با بررسی های همه جانبه و هماهنگی های قضائی در یک اقدام غافلگیرانه وارد مخفیگاه آنان شدند.

سرهنگ رضوانی در ادامه از دستگیری 2 نفر از عاملان و فروش مواد مخدر توسط ماموران خبر داد و گفت : در این عملیات مقدار 4280  گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف ،یک دستگاه خودرو 207 و سه دستگاه گوشی تلفن همراه متهمین توقیف گردید.

او در همچنین افزود : متهمین پس از تشکيل و تكميل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.

این مقام مسئول از مردم خواست : هرگونه اخبار و اطلاعاتي را كه از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت در جامعه دارند از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 يا نزديكترين يگان انتظامي به اطلاع پليس برسانند تا اقدامات مناسب در اين حوزه انجام شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =