نقاش برجسته ایرانی به دلیل سکته مغزی چند روزی است که در بخش سی سی یوی بیمارستان تریتا بستری شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرویز کلانتری یکی از نقاشان مطرح ایرانی که آثارش در عرضه جهانی نیز با استقبال روبرو شده، عصر چهارشنبه 19 آذر ماه بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بستری شد و وضعیت عمومی این هنرمند نشان می‌دهد که تفاوت چندانی در اوضاع جسمانی او به وجود نیامده است.

فرح یوسفی همسر این هنرمند در گفت‌و‌گویی با ایسنا در مورد حال عمومی کلانتری گفت: «حال پرویز کلانتری از دو روز گذشته که در بیمارستان بستری شده بدتر شده است. او ابتدا قادر نبود چشمش را باز کند و با دست سمت چپش می‌توانست دست من یا دخترم را فشار بدهد، ولی سمت راست او کاملا فلج شده و حتی نمی‌تواند یک کلمه حرف بزند.»

او ادامه داد: «پرویز همچنان در بخش‌ مراقبت‌های ویژه (سی سی یو) بستری است و اجازه ملاقات به کسی را نمی‌دهند. دو لخته خونی که در اثر سکته مغزی ایجاد شده کار را مشکل کرده است و ما امیدوار هستیم که او بتواند این دو لخته را رد کند.»

یوسفی همچنین بیان کرد: «این اتفاق در منزل آقای احمدزاده و همسرش از دوستان جوان خانوادگی ما افتاد و آنها از همان روز خیلی به من و خانواده‌ام کمک کرده‌اند. می‌خواهم از آنها تشکر کنم. پرویز کلانتری خودش آدمی است که همیشه به کوچک و بزرگ می‌رسد و احترام می‌گذارد. ما همه برای او دعا می‌کنیم که حالش بهتر شود.»

این هنرمند متولد 1310 در طالقان است. کلانتری دانش‌آموخته دانشکده هنرهای زیبای تهران در رشته هنرهای تجسمی است. او علاوه بر نقاشی، نویسندگی و روزنامه‌نگاری را نیز تجربه کرده است. از آثار این هنرمند تاکنون نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی متعددی برگزار شده است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    8 0
    خب جانم بخیل همجا هست فقط فکر میکنن که مریضی مال همسایه بغل دستی هست
  • محمد IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    11 0
    امیدوارم همه مرضها شفا ببینند