ورزش انزلی در تمامی شاخص های سال 95 وزارتخانه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، حمیدرضا قهرمانی در شورای اداری اداره کل ورزش وجوانان گیلان با اعلام این گزارش عملکرد گفت : با برنامه ریزی های انجام شده در خصوص شاخص های وزارت ورزش و جوانان توانستیم در سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل در بخشهایی چون سرانه فضاهای ورزشی ، ورزشکاران سازمان یافته ، کسب مدال در میادین داخلی و خارجی ، جذب خیرین ورزش یار ، استعدادیابی جوانان و برگزاری ستادهای ساماندهی امورجوانان رشد چشمگیری داشته باشیم .

وی افزود : در سال 94 ورزشکاران انزلی از میادین بین المللی 38 مدال طلا ، 32 نقره و 63 برنز کسب کرده بودند که در سال 95 با کسب 45 مدال طلا ، 35 نقره و 78 برنز رشد 18 و 4 دهم درصدی را شاهد هستیم . رئیس اداره ورزش و جوانان انزلی همچنین از افزایش 14 و نیم درصدی ورزشکاران سازمان یافته خبر داد و گفت : در سال 94 ، 10 هزار و 268 نفر ورزشکار سازمان یافته یا بیمه شده ورزشی داشتیم که با تلاش هیئتهای ورزشی ، باشگاهها ، مربیان و همکارانمان در این اداره به 11 هزار و 764 نفر رسید.

حمیدرضا قهرمانی با اشاره به رشد 2 و 6 دهم درصدی سرانه فضاهای ورزشی بندرانزلی نسبت به مدت مشابه سال 94 گفت : از 52 باشگاه خصوصی به 68 باشگاه ورزشی ، از 5 باشگاه دولتی به 6 ، از 25 مکان روباز ورزشی به 26 مکان و از 10 مکان سرپوشیده ورزشی به 11 مکان ورزشی رشد داشتیم که سرانه فضاهای ورزشی ما را به یک متر و 17 سانتی متر مربع رساند .

رئیس اداره ورزش و جوانان انزلی دلیل افزایش تمامی شاخص های ارزیابی را برنامه ریزی ، هدف گذاری و برگزاری نشست های تخصصی با هیئتهای ورزشی دانست و گفت : تمرکز ما روی کسب مدال در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی و در چشم انداز دورتر به المپیک 2020 ژاپن است تا بتوانیم برای کشورمان مدال آوری کرده و نمایندگان شایسته ای در تیمهای ملی داشته باشیم .

وی از تأثیرات فعالتر کردن و برگزاری نشست های تخصصی با جامعه ورزش انزلی را دعوت 3 نوجوان به اردوی تیم ملی واترپلو ، حضور مونا رمضانی در تیم ملی والیبال جوانان ، محمد مرتضایی در تیم ملی تکواندوی نوجوانان ، عارف حق نیاز در تیم ملی تکواندوی جوانان ، کسب مدال تاریخی نازنین ملایی در قایقرانی آسیا و حضور جودوکای جوان گیلانی برای اولین بار در تیم ملی ، دانست .

رئیس اداره ورزش و جوانان انزلی گفت : با همکاری آموزش و پرورش شهرستان انزلی 2 سالن تخصصی ژیمناستیک و تنیس روی میز را به پایگاه استعدادیابی و قهرمانی اختصاص دادیم که در سالهای نه چندان دور تأثیرات آن را در تیمهای ملی و باشگاهی خواهیم دید.

حمیدرضا قهرمانی عملکرد ورزشی ترین شهر ایران در جذب خیرین ورزش یار را مثبت و خوب ارزیابی کرد و گفت : 4 میلیارد تومان توسط دنیا مالی برای کمک به تیم پرطرفدار و ریشه دار ملوان و 50 میلیون تومان برای ساخت سایت تیراندازی با کمان و تعمیر و تجهیز ساختمان اداری این اداره از خیرین ورزش یار جذب شد.

وی با قدردانی و تشکر از استاندار گیلان ، نماینده مردم انزلی ، مسئولان استانی و شهرستانی و خصوصاً مدیرکل ورزش و جوانان گیلان که پیگیریها و بازدیدهای زیادی از ورزشگاه پیر و فرسوده تختی این شهر داشتند گفت : با تصویب و عنایت سازمان برنامه و بودجه برای این ورزشگاه اعتبارات خوبی گذاشته شده که به زودی کار تخریب و بازسازی آن انجام خواهد گرفت .

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی در پایان از میثم علیپور در رشته والیبال نشسته ، نازنین ملائی در رشته قایقرانی ، الیاس اقلیمی سرمربی تیمهای ملی قایقرانی ، سید جلال حسینی کاپیتان تیم ملی فوتبال ، سعید عزت الهی جوانترین لژیونرفوتبال ایران ، فرید بلوک باشی در فوتبال ساحلی و نیما میرزازاد دروازه بان تیم ملی جوانان را بعنوان نخبگان ورزش این شهرستان معرفی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =