مدیران پرسپولیس همچنان اصرار دارند قراردادهای شان سقف دارد و بیشتر از یک میلیارد نیست!

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیران پرسپولیس خطاب به کمال کامیابی‌نیا که قراردادش را تمدید نمی‌کرد، گفته‌اند ما با هر 6 ملی‌پوش ثابت خود قرارداد یک میلیاردی بسته‌ایم! البته احتمالاً همین یک میلیارد هم به سازمان لیگ اعلام می‌شود و آنها هم آن را روی سایت می‌گذارند اما آیا خود بازیکنان پرسپولیس می‌توانند این ادعا را باور کنند که هر 6 ملی‌پوش تیم‌شان یک میلیارد بسته باشند؟!

سال قبل و اواسط لیگ بود و درحالی که به گفته مسئولان باشگاه ، بیرانوند 70 درصد مطالباتش را گرفته بود ، او اصرار داشت فقط 40 درصد از طلب هایش را گرفته و چندباری قهر کرد. این اعتراض را چند ستاره دیگر تیم هم داشتند و البته گمانه زنی ها درباره رقم دو برابری قراردادهای شان وجود داشت.

البته درباره طارمی و امیری ارقامی خیلی بالاتر به گوش می رسید و نکته دیگر درباره پرسپولیس این بود که گرچه گفته شد کل رقم قراردادهای شان 18 میلیارد بوده است اما حالا مشخص شده آنها فصل قبل فقط 45 میلیارد از تبلیغات سامانه هواداری شان درآمد داشتند و اگر نیمی از این پول هزینه تیم می شد ، باز هم پول زیادی باید در حساب تیم می ماند اما هیچ بدهی شاخصی از بدهی های معروف و پرونده های این تیم در فیفا هم در این مدت پرداخت نشده است.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =