۰ نفر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

رئیس اتاق بازرگانی به مردم و رئیس جمهور منتخب پیام تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اتاق تهران،در پی حضور تاریخی و شورانگیز مردم در انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی قاطع رئیس جمهور منتخب مردم، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران پیام تبریکی به مردم و جناب آقای حسن روحانی ارائه کرد که متن آن را می خوانید:

 روز 29 اردیبهشت ماه با حضور حماسی و یکپارچه مردم پای صندوق های رای به عنوان نقطه عطفی در تاریخ کشور به عنوان نمادی از موقعیت شناسی، درایت و تعهد شهروندان ایرانی ماندگار خواهد شد.

به طور حتم تمامی 40 میلیون رای که «دیروز» در صندوق ها ریخته شد، سنگ بنای مستحکمی برای ساختن «فردای» این سرزمین به شمار می آید و باید با نهایت فروتنی قدردان این موقعیت شناسی ملی، ملتی بود که در مسیر توسعه، پیچ های خطرناک و سرنوشت سازی را پشت سرگذاشته اند.

 آنچه در جریان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رخ داد مهر تاییدی براین باور است که شهروندان ایرانی بی صبرانه صلح، امنیت پایدار و پیشرفت کشور را طلب می کنند و اکنون زمان آن رسیده که این مطالبه عمومی در سایه وفاق ملی، از میدان نظر به عرصه عمل درآید.

اما باید با رعایت انصاف بیان داشت که کارنامه 4 سال دولت‌داری اعتدالی و مدبرانه جناب آقای حسن روحانی نقش غیرقابل انکاری در شکل گیری این حماسه داشته و رای یکچارچه و تاریخی به ایشان به معنای انتخاب مسیری صلح طلبانه، توسعه خواه و امن برای آینده این سرزمین است.

بخش‌خصوصی ایران ضمن تبریک این پیروزی به ملت ایران، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور منتخب امیدوار است سال های پیش رو دوران آغاز رشدهای مثبت و اشتغال آفرین، توسعه بلند مدت و پایدار و پیشرفت روز افزون ایران در سایه تعامل و همکاری بیشتر با جهان باشد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران امروز در کنار دولت و ملت از هیچ کوششی برای تحقق اهداف بلند مدت کشور دریغ نخواهد کرد و تمام توان خود را در این مسیر به کار می گیرد. باشد که در سایه وحدت و وفاق ملی، آبادانی و توسعه برای کشور فراهم آید.

 مسعود خوانساری

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

 

39224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =