نوسازی سالانه 200 هزار مسکن روستایی در کشور

ایسنا نوشت : قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سالانه ٢٠٠ هزار مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور نوسازی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلي رضايي اول آبان ماه در نشستي با نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری، از فعال بودن اجراي طرح هادي در کشور خبر داد و افزود: در ۵٠ درصد از روستاهاي چهارمحال و بختياري طرح هادي اجرا شده است.
قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد مسکن گفت: سالانه ٢٠٠ هزار مسکن روستايي توسط بنياد مسکن انقلاب اسلامي در کشور نوسازي مي‌شود.
وي با اشاره به اهميت استفاده از خيرين مسکن ساز در کشور، اظهار کرد: اميد است با کمک خيرين و همراهي مسئولان در افزايش مسکن به ويژه در مناطق محروم اثرگذار باشيم.
حجت الاسلام رضایی تصريح کرد: ٢٠٠ واحد مسکن در چهارمحال و بختیاری با کمک خيرين ساخته خواهد شد.
وي اهميت به مسائل فرهنگي را مورد توجه بنياد مسکن دانست و گفت: سالانه دو دوره آموزشي در کشور برگزار مي‌شود که در افزايش انگيزه نيروها موثر بوده است.
قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد مسکن کار جهادي و حرکت جدي و اساسي در توسعه مسکن را هدف نيروهاي بنياد مسکن برشمرد.
وي از اختصاص ١٠ هزار تن قير براي آسفالت روستايي خبر داد و تصريح کرد: اعتبارات اختصاص يافته توسط وزارت کشور به روستاها را در قالب امکانات جذب کرده‌ايم.
حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: امکانات و تجهيزات با توجه به استعدادها و ظرفيت استان‌ها متفاوت است، لذا نقش مسئولان استاني در بهره گيري از اين امکانات پررنگ است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =