تئاتر راهی برای طرح مسائل و مشکلات اجتماعی

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی به مناسبت برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان پیامی را منتشر کرد و در این پیام یکی از راه های بسیار خوب برای طرح مسائل و مشکلات اجتماعی و عمومی جامعه را برگزاری جشنواره های متنوع تئاتر عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین در متن این پیام آمده است:
هنر، آیینه تمام نمای هویت فرهنگی هر ملتی است و هنرمندان به مدد هنر خویش ابعاد مختلف فرهنگ آن مرز و بوم را به تصویر می کشند یکی از راه های بسیار خوب برای طرح مسائل و مشکلات اجتماعی و عمومی جامعه برگزاری جشنواره های متنوع تئاتر در سطوح مختلف منطقه ای، ملی و بین‌المللی بوده که هنرمندان این عرصه در بخش های مختلف نمایشی این مهم را انجام می دهند و تماشاگران نیز به خوبی با آن ارتباط برقرار کرده و پیام نمایش را دریافت می کنند.
اینک که با همت هنرمندان، مسئولین و فعالان عرصه تئاتر شاهد برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان هستیم، این جشنواره در طول سالهای برگزاری موفقیت های بسیاری داشته و هرساله برای تاثیر گذاری بیشتر تفاوت هایی با سال قبل را تجربه کرده است.
ضمن ادای احترام صمیمانه و خیرمقدم خدمت یکایک عزیزان و تمامی میهمانان محترم و بزرگوار که به این مناسبت در مریوان و زریبار بهشت گمشده ایران گردهم می آیند امیدوارم روزهای خوبی را در این شهرستان سپری و با خاطره ای خوب از این سفر و رویداد مهم بین‌المللی خداحافظی نمایند.
اینجانب ضمن تقدیر و سپاس از همه دست اندرکاران و خادمان جهت همراهی و همکاری برای برپایی و برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد هنری عظیم، امیدوارم برگزاری این جشنواره نقطه عطفی در توسعه و تحول هنر استان فرهنگی کردستان باشد آرزومندم در سال های آتی با آسیب شناسی کارشناسی دوره های قبلی همچنان شاهد برپایی مناسب این رویداد مهم فرهنگی در مریوان باشیم.
توفیق و تکریم شایسته هنرمندان و استمرار حضورشان در عرصه هنر را از ایزد منان مسئلت می نمایم.

منصور مرادی
نماینده مردم شریف شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =