اجراهای روز پایانی دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

روز پایانی دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با اجرای گروه‌های خارجی و داخلی در مریوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از مریوان، صبح روز چهارشنبه (21 شهریور) در ساعت 10:30 با اجرای نمایش «افسانه دیگ و کدو» از کرمانشاه در پارک شانو آغاز می شود.

در ادامه این اجراها نمایش «تولیدی لیلی و مجنون» از بروجرد و «فرار از زندان» از کرج ساعت 11:30 در پارک شانو به اجرا خواهند پرداخت و در بعدازظهر ساعت 16 نمایش « گیلدخت» از لاهیجان در کنار دریاچه زریوار به دید عموم خواهد درآمد.

در ساعت 16:45 نمایش‌های «ویروس» از دهلران، «گل گیدی» از میناب و «این همه من» تهران به ترتیب در زریوار، پارک شانو و باوه رشی اجرای برنامه خواهند داشت و در ساعت 17:30 تئاتر «داد درد دارد» از سنندج در زریوار، «عروسک‌هایم دخترانه» از پاوه در پارک شانو و «آیینه زندگی» از مریوان در باوه رشی به اجرای برنامه خواهیم پرداخت.

همچنین نمایش «رهایی» از مریوان، «آرایش صلواتی» از اصفهان، «دیوار» از سنندج و «بمانی زایی» از رشت به ترتیب ساعت 18:15 در زریوار، پارک شانو، باوه رشی و به‌رده‌رشه انجام خواهد گرفت و در ساعت 19 نمایش «تندیسی برای شهر» از مریوان در کنار دریاچه زریوار، نمایش «این مایه دردسر» از لرستان در پارک شانو، «کوسه گلینی» از تبریز در باوه رشی، نمایش «در اعماق اقیانوس» از تهران در میدان سرباز و نمایش «بوکس» در استادیوم برگزار خواهد شد.

اجراهای پایانی روز آخر جشنواره، نمایش تئاتر «کلاه پهلوی چادر قجری» از تهران، «اتالو» از تربت حیدریه و « همیار پلیس» از کیا شهر به ترتیب در زریوار، پارک شانو و باوه رشی در ساعت 20:30 برگزار و نمایش بین المللی «دو ثانیه» از فرانسه در کنار دریاچه زریوار پایان دهنده اجراهای این دوره از جشنواره در ساعت 21 خواهد بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =