مخالفتی با گزینه بومی برای استانداری کردستان نداشته ام

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی گزینه های بومی مطرح برای پست استانداری کردستان شایسته و توانمنداند و از همگی آن ها حمایت می کنم.

محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در گفتگو با خبرآنلاین گفت: زاهدی استانداری با اخلاق، دلسوز و پیگیر برای کردستان بود و اقدامات شایسته ای نیز در دولت اول آقای روحانی برای کاهش محرومیت های کردستان انجام دادند.
وی افزود: ارتباطات گسترده در سطح وزارتخانه ها و پختگی سیاسی از ویژگی های استاندار سابق کردستان است.
بیگلری مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود در کردستان را مربوط به سالیان طولانی عنوان کرد و گفت: مردم انتظارات بیشتری از دولت دارند و باید استاندار جدید کردستان اهتمام بیشتری برای پیشبرد اهداف دولت و توسعه کردستان داشته باشد.
نماینده مردم سقز و بانه اظهار داشت: آقای زاهدی همت خود را برای توسعه کردستان به کار بست و امروزه در بسیاری بخش ها عملیات راهسازی، گازرسانی و توسعه زیرساخت های کردستان در حال انجام است.
بیگلری به وعده های دکتر روحانی نسبت به مردم کردستان اشاره کرد و افزود: امیدواریم در دولت دوم تدبیر و امید شاهد اجرایی شدن وعده ها نسبت به استان کردستان باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: استاندار جدید کردستان انسانی صادق، پرتلاش و بانفوذ و با شناخت گسترده از ظرفیت های بالای کردستان باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: شایعاتی پخش شده که بنده با یکی از گزینه های بومی مطرح برای استانداری مخالفم که چنین موضوعی اصلا واقعیت ندارد. بیگلری افزود: تمامی گزینه های بومی مطرح برای پست استانداری کردستان شایسته و توانمنداند و از همگی آن ها حمایت می کنم.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس، گفت: جلسه مجمع نمایندگان کردستان در خصوص انتخاب استاندار هفته آینده برگزار خواهد شد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =