۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴

دبیر ستاد احیای امر به ‌معروف و نهی از منکر کردستان گفت: در دوران جنگ همه دنیا صدام را تقویت می‌کردند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرد اما خوشبختانه نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و تاریخ هم گواهی بر اقتدار و سربلندی نظام است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمود الله‌ مرادی دبیر ستاد احیای امر به ‌معروف و نهی از منکر کردستان در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان اظهار داشت: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا بخاطر اینکه دشمنی خود را بر علیه کشور عملی کنند، برای ضربه‌زدن و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی «داخلی کردن جنگ، منطقه‌ای کردن جنگ و جنگ مستقیم» را طراحی کردند که با مشت‌ های آهنین ملت مواجه شدند و رزمندگان اجازه تسلط بر کشور را به آن ها ندادند.
دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر کردستان افزود: در دوران جنگ همه دنیا صدام را تقویت می‌کردند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرد اما خوشبختانه نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و تاریخ هم گواهی بر اقتدار و سربلندی نظام است.
الله مرادی با بیان اینکه ملت ایران در دوران جنگ با دست خالی با همه دنیا جنگیدند و خون شهیدان دفاع مقدس سبب شده که پایه ‌های جمهوری اسلامی روز به روز مستحکم ‌تر شود، بیان کرد: اقتدار و عظمت کنونی نظام جمهوری اسلامی از همه زمان‌های گذشته بیشتر است و دشمنان از آن رنج می‌برند.
وی اظهار داشت: هر سال از اول محرم تا دهم محرم مراسمات و برنامه‌های متنوعی برای مردم و اقشار مختلف جامعه اجرا می‌ شود وشعار امسال ستاد احیا «نهضت حسینی، وحدت کلمه، دفاع‌ مقدس و امر به ‌معروف و نهی از منکر» است که پایه‌های اصلی شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی در این شعار نهفته است.
دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه در قرآن بیش از 70 بار به امر به‌ معروف و نهی از منکر اشاره شده است، گفت: در این هفته 330 برنامه مدون برنامه‌ریزی شده در سطح مرکز و شهرستان ‌های استان کردستان اجرا می‌ شود.
الله مرادی در ادامه بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه و علمای اهل سنت کردستان، انجام گشت‌ های امر به ‌معروف و نهی از منکر با هدف تذکر لسانی، عیادت از بیماران، حضور در مدارس، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش یگان‌ های نظامی، انتظامی و قضایی، برگزاری شورای اداری با رویکرد ترویج سلامت اداری و تجلیل از رسانه‌های برتر استان از جمله برنامه ‌های این هفته است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =