سیاست دولت حمایت قاطع از سرمایه گذاران خارجی است

رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کردستان گفت: قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاران خارجی مشوق مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین دهقانی رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کردستان صبح امروز در همایش تجاری مشترک اتاق بازرگانی سنندج و اتاق بازرگانی ساوونیای جنوبی کشور فنلاند که در مرکز سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان با دارا بودن پتانسیل اقتصادی و استعداد های طبیعی بازاری رو به رشد در کشور های همسایه است و زمینه سرمایه گذاری سودآور را در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری دارد.
وی با بیان اینکه ما فرصت های لازم را برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی تامین کرده ایم، گفت: دسترسی به این فرصت ها با اندکی جستجو در اینترنت به راحتی قابل دسترسی است که این فرصت ها دیدگاه اولیه را در خصوص پروژه های سرمایه گذاری در استان فراهم می نماید و به تصمیم گیری بهتر و سریع تر سرمایه گذاران کمک می کنند.
رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کردستان افزود: عمده اولویت ما در مرکز تبلیغاتی سرمایه گذاری، صنایع تکمیلی و تبدیلی است نظیر فراورده هایی که می توان آن را از انواع مواد خام تهیه کرد.
دهقانی با اشاره به اینکه قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاران خارجی یکی از بهترین قوانین حمایتی است، بیان کرد: این قانون سرمایه گذاران را از زمان ورود به کشور و دریافت مجوز های سرمایه گذاری تا پایان فرجه مورد حمایت قرار خواهد داد.
وی اظهار داشت: این قانون سرمایه گذاران خارجی را همچون سرمایه گذاران داخلی محترم می شمارد و تمامی حقوق مربوط به سرمایه گذار داخلی را برای سرمایه گذار خارجی به رسمیت می شناسد.
رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کردستان گفت: اولویت ما در وزارت امور اقتصادی و دارایی حمایت قاطع و جدی از سرمایه گذاران است و مفتخر خواهیم بود که در مراحل بعدی میزبان هیئتی بیشتر از سرمایه گذاران در استان باشیم.
دهقانی با اشاره به پتانسیل های اقتصادی استان و امنیت کشور و استان که امنیت سرمایه گذاران را تضمین می کند، افزود: قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاران خارجی مشوق مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی است.
وی خاطر نشان کرد که ما هم اکنون پذیرای پنج سرمایه گذار خارجی در استان هستیم و امیدواریم که شاهد حضور سرمایه گذاران فنلاندی در استان هم باشیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =