۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴
فرماندار اروپایی در کردستان چه گفت؟

فرماندار ایالتی ساوونیای جنوبی گفت: یکی از مهمترین بخش فعالیت های ما ساپورت فعالین اقتصادی است و بیشترین فعالین اقتصادی در حوزه رفاه اجتماعی، سرمایه گذاری برای بخش سلامت و بهداشت، رفاه فردی و اجتماعی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مک مین فرماندار ایالتی ساوونیای جنوبی صبح امروز در همایش تجاری مشترک اتاق بازرگانی سنندج و اتاق بازرگانی ساوونیای جنوبی کشور فنلاند که در مرکز سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: این همکاری به این خاطر صورت گرفته تا دانش بیشتری خلق شود و فرصت ها به خوبی شناسایی شوند.
وی گفت: یکی از بزرگترین مشکلات فعالین اقتصادی روبه رو شدن با موانع خاصی است که هر بازار مخصوص به خودش دارد و چه خوب است که این موانع ها و فرصت ها به صورت متقابل با یکدیگر شناسایی شوند.
فرماندار ایالتی ساوونیای جنوبی با بیان اینکه یکی از مهمترین بخش فعالیت های ما ساپورت فعالین اقتصادی است، افزود: بیشترین فعالین اقتصادی در حوزه رفاه اجتماعی، سرمایه گذاری برای بخش سلامت و بهداشت، رفاه فردی و اجتماعی فعالیت می کنند.
مک مین بیان کرد: بیشتر مساحت ساوونیای جنوبی از آب تشکیل شده و به همین علت فعالیت در حوزه آب و پسماند های آب برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و علاقمندیم که با کشور های دیگر فعالیت داشته باشیم. تصفیه و پاکسازی آب چه برای کسانی که با آن زندگی می کنند و چه برای کسانی که حوزه فعالیت اقتصادی آن ها است بسیار اهمیت دارد.
وی با اشاره به اینکه بحث جنگل داری و نگهبانی از محیط زیست اهمیت ویژه ای دارد، اظهار داشت: در منطقه ساوونیای جنوبی فعالیت های ویژه ای برای نگهداری جنگل ها وجود دارد که بسیاری از محصولات چوبی در منطقه ساوونیای جنوبی تولید می شوند.
فرماندار ایالتی ساوونیای جنوبی گفت: باید موانع موجود برای روابط اقتصادی بررسی و تسهیل شود تا فعالین اقتصادی به راحتی بتوانند فعالیت و سرمایه گذاری کنند و محصولاتشان بین دو کشور ایران و فنلاند به فروش برسد.
مک مین بیان کرد: برای ما خیلی مهم است که نه تنها با کشور های اطراف خود در ارتباط باشیم بلکه باید با جا هایی که محدودیت بیشتری یا مسافت طولانی تری برای ارتباط دارند، ارتباط برقرار کنیم و این نشان دهنده آن است که مسافت، مشکلات و موانع در ایجاد روابط اقتصادی اهمیت چندانی برای ما ندارد.
وی در ادامه افزود: متاسفانه در حال حاضر نه تنها برای کشور ایران و فنلاند بلکه برای همه بازار جهانی موانع بسیاری در مسیر فعالان اقتصادی برای کار وجود دارد و ما به عنوان مقامات بلند پایه استان وظیفه داریم که از فعالین اقتصادی حمایت کنیم و مشکلات آن ها را بررسی کنیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =