حساب کولبران زحمتکش با قاچاقچیان جداست

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با اشاره به سواستفاده از عنوان کولبر گفت: حساب کولبران زحمتکش با قاچاقچیان جداست، متاسفانه برخی اوقات از جایگاه کولبران سواستفاده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سردار حبیب شهسواری صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این رزمایش یک و دو مهرماه سالجاری همزمان با آغاز ماه محرم و بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود افزود: این شرکت نیروی ها آذربایجان غربی و کردستان برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه مرزهای شمالغرب کشور از امن ترین مرزهای منطقه هستند و حتی دشمن جرات چپ نگاه کردن به مرزهای ما را ندارد عنوان کرد: ما ناامنی را در مرزهایمان بر نمی تابیم و اگر کسی دنبال ناامنی شود به شدت برخورد خواهد شد.

مهر در این باره نوشت: سردار شهسواری ارتقای آمادگی های رزمی، بالابردن توانمندیهای طرح ریزی و ارتقای آمادگی اطلاعاتی، ارتقای سطح آموزش منابع انسانی، شناخت نقاط و ضعف توان رزمی یگان ها، بکارگیری تجهیزات و ارزیابی میزان اثربخشی آنها، انتقال تجربیات به نیروهای جدید، نمایش اقتدار نیروهای مسلح و مردمی و غیره عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا تاکید کرد: رزمایش امنیتی محرم در اشنویه آذربایجان غربی و مریوان کردستان برگزار می شود.

سردار شهسواری با بیان اینکه از نیمه دوم سال ۹۳ تاکنون بیش از ۵۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی توسط قرارگاه اجرا شده است اظهارداشت: محرومیت زدایی در مناطق محروم و مرزی از اولویت های این قرار گاه است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار قرارگاه و سپاه حتی تفکر تجاوز و تعدی را به دشمن داخل و خارج نمی دهد خاطرنشان کرد: مرز خط قرمز ماست و اجازه هیچ گونه تعدی را به دشمنان نمی دهیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با اشاره به سواستفاده از عنوان کولبر گفت: حساب کولبران زحمتکش با قاچاقچیان جداست، متاسفانه برخی اوقات از جایگاه کولبران سواستفاده می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =