بانک شهر، خدمات رسانی گسترده را به زائران حسینی ارائه می دهد

همزمان با فرارسیدن ماه محرم ، بانک شهر برای دومین سال متوالی به ارائه خدمات گسترده به زائران حسینی می پردازد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور ارائه بهترین خدمات بانکی به زائران حسینی در مسیر کربلا، بانک شهر با تشکیل ستاد برگزاری مراسم اربعین، فعالیتهای مختلفی را در حوزه بانکی و همچنین ستاد بازسازی عتبات عالیات، پیش بینی کرده است.
وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده همزمان با نخستین روز ماه محرم، یک دستگاه پیشخوان شهرنت سیار در مرز مهران نصب و راه اندازی شد.
مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه خدمات رسانی این بانک تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، بیان کرد: به مناسبت ایام اربعین و همزمان با روزهای راهپیمایی زائران نیز برنامه های دیگری پیش بینی شده است که از ابتدای آبان ماه اجرا میشود.
پورزرندی افزود: در صورت دريافت مجوز لازم با هماهنگي مبادي ذيربط، زائران حسینی از ابتدای آبان ماه و همزمان با ایام اربعین از طریق دستگاه های خودپرداز بانک شهر، با هرنوع کارت شتابی بانکهای ایران و كارت هاي اعتباري متصل به شبكه شتاب، دینار عراق را در کربلا دریافت کنند و علاوه بر آن سایر خدمات بانکی مانند انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ تلفن همراه، مشاهده موجودی و ... را از اين طريق انجام دهند.
وی ادامه داد: به این منظور در مسیرهای تردد زائران، دستگاه های خودپرداز و پیشخوان های شهرنت در مرزهای مهران، قصر شیرین و شلمچه و حتی در شهر کربلا نصب خواهدشد.
گفتنی است، در اربعین سال گذشته، خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور و به ویژه شهر کربلا با استقبال گسترده زائران روبرو شد، به گونه ای که این دستگاهها حتی شگفتی شهروندان و برخی مسئولان عراقی را نیز به دنبال داشت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =