رونمایی از کلینیک سیار دندانپزشکی استان / ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مناطق محروم

صبح امروز کلینیک سیار دندانپزشکی استان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی به منظور ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم استان از جمله حواشی شهر و روستاها طی مراسمی رونمایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم گفت: خداوند منان را شاکریم که امروز می توانیم دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی را به منظور اعزام به مناطق محروم استان در اختیار داشته باشیم.

دکتر کورش ساکی اذعان کرد: این دو دستگاه کلینیک امکاناتی از جمله یونیت، دستگاه رادیولوژی و سایر امکانات سخت افزاری لازم برای ارائه خدمات دندانپزشکی را دارا می باشد.

وی ادامه داد: تیم فنی کلینیک نیز شامل دندانپزشک، دستیار دندانپزشک و راننده می باشد. دکتر ساکی همچنین گفت: البته این کلینیک ها صرفا برای انجام امور درمانی نمی باشد و در مرحله ی اول جهت پیشگیری و آموزش مردم در مناطق محروم و کمتر بهره مند استان می باشد.

وی تأکید کرد: تمامی خدمات ارائه شده در این کلینیک های سیار به صورت رایگان می باشد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: تخصیص کلینیک های سیار دندانپزشکی یک طرح ملی می باشد که با همکاری معاونت اجتماعی و بهداشتی وزارت صورت گرفته است.

دکتر ساکی اظهار داشت: برای کل کشور 80 دستگاه از سوی وزارت پیش بینی شده است که خوشبختانه با پیگیری های معاون اجتماعی و بهداشتی دانشگاه 2 دستگاه به استان لرستان اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: این در شرایطی است که خیلی از استانها حتی یک دستگاه هم دریافت نکردند. دکتر ساکی تأکید کرد: البته قول یک دستگاه دیگر را نیز از مقام وزارتی گرفته ایم که به زودی وارد استان خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پایان در مورد دو دستگاه موجود گفت: امروز این دو دستگاه کلینیک سیار جهت ارائه خدمات به مردم مناطق محروم به شهرستان های الیگودرز و دلفان اعزام خواهند شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =